Gå til innhold

Da har jeg vært på UL igjen :)

Anbefalte innlegg

For en fantastisk opplevelse!!

Er 11+1 i dag.

Den ene turna som bare det. Tok spenntak i veggen :) Og har en mistanke om det er en gutt. Var nemlig noe som dingla mellom føttene :) Men legen kunne ikke si noe sikkert da. Han var 4,45 cm

Den andre var litt mer sjenert. Lå litt bak den første og med fronten fram så fikk bare målt hode.

Helt utrolig å se de små hendene og føttene! Er såå lykkelig nå :) Har virkelig trua på at det skal gå bra denne gangen.

Ettersom alt så bra ut nå blir det ikke noe mer ultralyd før i uke 18. Håper det er mulig å se kjønnene tydelig da. Har såå lyst til å vite det.

Håper så inderlig at dere får oppleve dette snart! Sender dere masse babystøv!

God jul til alle dere fantastiske jenter her inne!!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7530239-da-har-jeg-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Så morro da!

Ja du har virkelig en grunn til å feire jula nå, vel vitende om at neste jul så har du 2 små!

Forskyner meg med litt babystøv jeg og håper det hjelper meg til en positiv test på nyttårsaften :-)

God jul til deg også!

Hei MalinL :-)

Åååå, så herlig å høre at alt står bra til!!!

Jeg skal på min første UL imorgen......uke 7....*hjelp*

Håper alt ser bra og normalt ut..

Dette skal gå bra for oss alle skal du se:)

Lykke til videre og ha en fantastisk jul sammen med turneren og den litt sjenerte i magen din *knis*

Juleklem fra Stavanger:-)))

Hei MalinL.

Så artig å få se på ul nå når de har blitt så store!!

Jeg har også vært på ul i dag. Jeg er 12+2 og så to livlige krabater.. Den ene lå rett ut med hendene under nakken og slappa av. Mistenker at det er "farsarv"... Den andre var ganske aktiv, og det var dattera mi også. Jeg tror faktisk at jeg kjenner den ene hver eneste kveld når jeg legger meg. Da er det et rabalder der inne.

Nå tør jeg endelig å tro det. Det har vært litt uvirkelig, men nå er det bare å nyte det.

Ha en riktig god jul, alle dere som leser dette. Jeg drar heim te mor, og der er det ikke sikkert jeg får vært her så mye.

Mange klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...