Gå til innhold

Endelig min tur:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mange års prøving og ønske om å bli gravid, kan eg no endelig komma inn her på 2.tri.!!!

Var ikkje aktiv på 1.tri., holdt meg heller på ass.befr., men ser fram til å følge jentene her inne på vei mot å bli mamma:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det forresten mange rundt uke 13 her?

Kjekt å slå følge isåfall:)

Er sjølv 13+1!

Skrevet

HEI OG VELKOMMEN HIT:)

Så artig at det har klaffet for dere da! Hvor lenge prøve dere før spiren satt? Var det prøverør eller?`Trenger ikke svare hvis du ikke vil;)

Jeg selv er 17 uker på vei i morgen og spiren satt etter halvannet år med prøving. Jeg måtte ha hjelp av pergotime da jeg ikke har EL selv.

Så etter 2 runder med pergotime fikk vi full klaff:)

Uansett; velkommen hit!

Skrevet

Heia og takk for velkomsten:)

Ja, etter 3 års prøving (2 år alene og 1 år med prøverør) satt den på 3.forsøket IVF. Er så glad så glad!

Skal på Ul i mårra, så er veldig spent på om alt ser ut som det skal:) Er då 13+2.

Så kjekt at dåkke lykkast dåkke og etter halvanna år!

Når har du termin? I slutten av mai? Eg har 30.juni:)

Skrevet

Å det er så herlig når andre slitere også endelig lykkes! Vet godt hvordan det er å streve med å bli gravid, men jeg vet jo ikke hvrdan det er med IVF. Har hørt fra andre at det er ganske tøft!

Jeg har termin 3. juni jeg da, men skal på UL igjen i neste uke så da får jeg vel en endelig termin da! Mistenker nemlig at den blir noen dager senere:)

Så godt å være over de første 12 ukene da! Man kan liksom senke skuldrene et par cm i alle fall. Det blir jo spennende med UL i morra da! Har du vært på UL tidligere i svangerskapet også, eller er det første gangen i morra?

Jeg selv har vært 4 gange rpå innvending UL i løpet av de 12 første ukene og det er jo bare heeeelt herlig å se det lille nurket ligge der inne og vinke til oss da! Gled deg!!!!!!

Skrevet

GRATULERER og VELKOMMEN. Selv kom jeg inn hit i går. Er i begynnelsen av uke 13. Så gøy dere fikk det til etter mange års prøving, da tenker jeg du kanskje er enda mer letta enn meg på at vi endelig har nådd 2. tri?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...