sistemann Skrevet 21. desember 2006 #1 Del Skrevet 21. desember 2006 Trodde jeg hadde mista. Begynte å blø for en god uke siden. Ikke så mye, men nok til at jeg mente at håpet var ute for denne gang. Men var til kontroll i dag - veldig forberedt på utskraping og narkose og hele pakken. Men der så de faktisk et lite hjerte som banka. Tørr ikke helt å slippe gleden løs enda, men det var iallefall et skritt i riktig retning. Nå er jeg glad for å være kvalm og trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 21. desember 2006 #2 Del Skrevet 21. desember 2006 Å det var jo bra da, når hjertet slår så lever den jo. Skjønner at du holder litt tilbake, er ikke særlig morsomt å blø liksom, man får sine tanker. Men så langt ser det jo bra ut, ønsker deg lykke til videre jeg. Langt på vei foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sistemann Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. desember 2006 Trodde jeg var 7+4, men de to ULene jeg har hatt viser at jeg har bare kommet til 6+5. Da var jeg første gang på UL på 5+2, og det var nok litt tidlig for å se hjertebank da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå