sistemann Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Trodde jeg hadde mista. Begynte å blø for en god uke siden. Ikke så mye, men nok til at jeg mente at håpet var ute for denne gang. Men var til kontroll i dag - veldig forberedt på utskraping og narkose og hele pakken. Men der så de faktisk et lite hjerte som banka. Tørr ikke helt å slippe gleden løs enda, men det var iallefall et skritt i riktig retning. Nå er jeg glad for å være kvalm og trøtt.
Love my kidz Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Å det var jo bra da, når hjertet slår så lever den jo. Skjønner at du holder litt tilbake, er ikke særlig morsomt å blø liksom, man får sine tanker. Men så langt ser det jo bra ut, ønsker deg lykke til videre jeg. Langt på vei foresten?
sistemann Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 Trodde jeg var 7+4, men de to ULene jeg har hatt viser at jeg har bare kommet til 6+5. Da var jeg første gang på UL på 5+2, og det var nok litt tidlig for å se hjertebank da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå