Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Hvordan merket dere at baby hadde reflux? Hva var kjennetegnene? Og hva har dere gjort for å gjøre det lettere for baby? Finnes det noe man kan gjøre for å minske gulpiing feks?
maisnupp+snuppa Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 hei hei. Gutten min på 6 mnd har reflux. Når vi la han ned spesielt etter mat hadde han vanskligheter med å puste og hikstet mye. Vi dro til legen og vi ble henvist videre til ph-måling av magesyren pga at han mistenkte at det var refluks. Ph målingen viste at han hadde 332 sure oppstøt i døgnet men isteden for at det kom opp gikk mye over til lungene. Nå får han medisin. Men noen ting man kan gjøre er og heve liggeplassene så hodet ligger høyt og holde de oppreist etter måltidet. Gutten min sover også mye bedre på høyre side for da kommer det visst ikke så lett opp. Kjennetegn er visst litt vanskelig for de som gulper mye kan ha det og min som ikke gulpet i det hele tatt hadde det. Men felles er vel at de er mye urolige, sutrete, vil ikke ligge og sover lite. Håper du fikk litt ut av dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå