Mor til 3 søte små:) Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Min jente som regel vil har mat oftere enn hver tredje time. Har ei veninne som ga sønnen vann på flaske for å drøye måltidene slik at babyen kun fikk mat hver tredje time. Hva gjør dere? Bør jeg prøve å drøye måltidene slik det går 3 timer mellom hvert måltid? Til nå har jeg gitt når hun vil ha...
adelia*termin 18/10* Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har en gutt på en mnd, jeg gir han mat når han vil. babyer er jo forskjellig
~mamma~ Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 hvis hun får mm, bør hun få styre det selv når hun vil ha!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 min jente blir to mnd i morgen og skifter rytme innimellom. nå spiser hun ca hver annen time på dagen og sover 6 timer i strekk om natten. så lende de får mm skal de få regulere det selv. å gi dem vann for å drøye da, blir feil i og med at de trenger det som er i mm. vil jeg tro. med mindre helsepersonell har gitt henne beslked om å gi vann, vil jeg absolutt ikke gjort da, i frykt for å lure babyen til å bli mett. den vil jo da ikke få nok næring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå