Søtnosmamma Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 I dag var vi på UL. Hadde fått det for meg at lilletass var død. Det var i høyeste grad ubegrunnet bekymring. Der var det en liten tass som boltret seg så de nesten ikke klarte måle den eller se på anatomien. :-D Verdens beste julegave!
Fallerifallera Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer! For en koselig beskjed å få sånn rett før jul da!!
Teltpluggen Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Så koselig! Skal selv på en tidlig UL imorgen pga blødning.. Får håpe jeg er like heldig
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 22. desember 2006 #4 Skrevet 22. desember 2006 Så koselig julegave da:) Da kan du nyte jula og vite at du virkelig skal bli mamma:) Jeg skal til ul 4. januar og klarer nesten ikke vente, har litt samme følelse som du hadde, at det enten ikke er noe der inne eller at den er død... Men mest sannsynlig får jeg vel se en sprellete krabat på ul jeg også Ha en riktig god jul da med lille sprellemann i magen:)
Lone35 =0) Skrevet 22. desember 2006 #5 Skrevet 22. desember 2006 Jeg skal også 4.juli -Oi som jeg gleder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå