Gå til innhold

snart gravid? hvordan gikk det med din test i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei dere

Har ikke orket å være her inne på noen dager. Testet negativt 21.desember (rugedag 14) og fikk mensen dagen etter. Det var den vondeste første mensdag jeg noen gang har opplevd, rett og slett helt jæ...

Så det gikk nok ikke på vårt første forsøk. Jeg blødde kraftig i 2 dager, og siden har jeg fortsatt å blø littebitte grann hver dag, så her er nok alt håp ute.

Fikk som kjent ingen egg på frys, så jeg må gjennom hele hormonkarusellen på nytt. Ser ikke fram til det akkurat, men men, det er jo for et godt formål..

Ha en fortsatt god jul, og gratulerer til dere som har testet positivt. Til dere som har testet negativt vil jeg si: Ikke gi opp, jenter. Er sikker på at 2007 blir et fantastisk år for oss, hvor vi skal få til dette alle sammen.

å så trist!!!!:(

kjempekjedlig å måtte gå gjennom alt på nytt da,men da lykkes du sikkert bedre neste gang,det er jeg sikker på!

samle godt med krefter du nå da,å gi full gass over nyttår!

lykke til!!

trøsteklem

Så trist at du testet negativt. Skjønner at du ikke har orket å være her inne så mye da. Så utrolig kjipt at dette kom midt oppi jula også. Håper dere snart kommer igang med neste forsøk ihvertfall.. Jeg har ikke heller egg på frys, så hvis det ikke klaffer denne gangen så må jeg også gjennom hele hormonstimuleringen og uttak igjen. Du høres veldig positiv ut oppi det triste, håper jeg også klarer å holde motet oppe sånn som du :-) vi satser på at 2007 blir et veldig fruktbart år !!

Vil bare gi deg en god trøsteklem. 2007 skal bli vårt år her på assistert befruktning.

For min del ønsker jeg inderlig og sterkt at jeg skal få egg på frys på siste forsøk (snakk om målsetning)

Det blir din tur, det er jeg sikker på :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...