Gå til innhold

Bra og dårlig dag i dag.. :)

Anbefalte innlegg

Bra fordi: Vi har fått oss leilighet, jeg har fått i meg noe føde, riktignok var ikke alt like sunt, men fikk i meg noe likevel..! var på bruktbutikken og fikk kjøpt et skap, speil m/lysholder og et slags lite firkantet glassbord eller hva jeg skal kalle det, for hele 238 kr... hehe.. ;) så har jeg fått min første libero-klubb ting, og har gått ned 2-3 kg på ei uke elns... :)

dårlig fordi: typen drar nordover i dag.. :( han skal feire jula hos mammaen sin.. :) jeg har voooondt i ryggen... :s har kjempet lenge for å holde på det lille jeg har fått i meg. leiligheta vi har leid, er VELDIG lita, så vi kan helst ikke bo der når babyen kommer... men da er det forsåvidt sommer, og skole-elevene drar sin vei, så regner med utvalget blir bedre..! og har gått ned 2-3 kg på ei uke elns.. både bra og dårlig, syns jeg.. :)

hvordan er deres dag da? ;)

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7529976-bra-og-d%C3%A5rlig-dag-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg

bra dag fordi: jeg endelig har fått juleferie - den skal nytes i store drag. fikk innkallelse til ultralyd den 5.januar hos ei gynekolog-dama som e kjempekoseli. mannen min har ferie også. har vært i byen å kjøpt meg flere goe overdela som tåler en begynnende mage og som ikke kosta skjorta - på kappahl. :)

dårlig dag fordi eg enda ikke e bra i ryggen etter at eg laga snymanna ilamme skoleungan.. lenge til den 5.januar og eg må ta fri fra jobb en hel dag for å reise til ultralyd... men en kan vel ikke forvente å få kom i ferien.. ;) ingen flere negative ting i dag faktisk.

klem fra meg

heihei=O)

bra dag i dag for: jeg er endelig ferdi me julevasken og komme nogen lunde i orden etter flytting og oppussing,så no skal jeg slappe av å kose meg..lillegutt syns d er så stas me julelys så d gleder meg,han er 17 mnd...

dårlig dag for: d har vert mye stress,mye smerter i mage og rygg.har lagt på meg noe sinsykt..men håper graviditeten går bra...

ønsker dere alle en fin jul,kos dere masse..

juleklem fra meg=O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...