Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Det oppsto full panikk på stua mi i stad. Jeg satt i sofaen og idet jeg reiser meg så kjenner jeg noe varmt mellom beina. Jeg ble hvit i ansiktet og løp på do.... Der kjenner jeg at jeg må tisse.. *ler høyt* men hallo, jeg måtte jo ikke så fælt på do jeg!! Jeg har ikke for vane av å tisse på meg av å reise meg opp!! Jeg lukta til og med på det.. lukta ikke noe men.. Er nok bare jeg som hadde min første store urinlekkasje.. Litt dumt om vannet går når jeg "bare" er 29 +1!!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Huffda,, ekkel opplevelse, tenker du rakk å bli litt oppskjørtet før du skjønte at det var urinlekkasje ja.. Jeg er 29+2 i dag håper også at babyen har tenkt å holde seg inne myyye lenger.. Men man har jo i bakhodet at ikke alle får gå til termin.. Så jeg har tenkt å printe ut bag-listen snart og pakke litt nå og da.. (Svangerskapsforgiftning sist, og igangsatt uke37) Så slipper jeg å få panikk om babyen skulle ville ut like tidlig som søsteren sin.. Lykke til videre, med urinlekkasjer og sånt *blunke* Klem
Labbetøs Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Tjihi. Her er det bare å finne frem de gode gamle knipeøvelsene. Er du flittig så skal du se det hjelper.Er jo ikke noe morsomt å gå rundt å skvette hele tiden. Jeg merker det litt selv også. Spesielt når jeg står og nyser samtidig. Ikke morro nei. Men er i uke 39 nå, så det er ikke lange biten igjen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå