Gå til innhold

Bare jeg som føler meg som en "dass"?


Beibi82

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri følt meg vakrere enn da lillejenta var i magen.. sunn, glødende og fruktbar :) Men nå etterpå..bleik, slapp og grå!! Gravide klærna er for store og de vanlige er aaaltfor små ...*grrr*

 

Jul, nyttår.. middager og selkaper både her og der, har INGENTING å ha på meg!!!!

 

 

klage klage. Nei, mannen min får se å gjøre meg vakker igjen snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følte meg som en dass uken etter vi kom heim. Men nå føles det bedre. Er ikkje så bleik lengre og det trøtte trynet er bedre også. Håper formen din blir bedre da!! Og trøst deg me at klær som passer, er mangelvare hos meg og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer her jeg også :(((

Gravidklærne for store og de vanlige buksene mine for små...arg :(

Har INGENTING å ha på meg i jula,og vi skal til svigers,så jeg må nesten pynte meg litt..sukkkkk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Kan ikke si jeg gleder meg til disse juleselskapene, jeg heller. Må vel pynte meg med den eneste kjolen som passer om dagen. Moro... Samme kjole i fire selskaper på rad.

Går fortsatt rundt i "gravideuniformen" (altså joggis) til daglig og det er det eneste komfortable. Gravideklærne er jeg lei av, og dessuten føles det helt teit å skulle bruke gravideklær når man ikke lenger er gravid. Men magen er nå der fortsatt, den. Om enn mindre, så ikke på langt nær normal. Ja ja, det er vel bare å regne med. Kunne vel ikke akkurat håpe på å komme inn i de vanlige klærne en uke etter fødsel heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Itt bleik når æ ser mæ i speilet e æ nu... men oi kor mye bedre form æ e... så derfør har æ det supert!!! Men har ikke hatt anna enn joggeklea på mæ tel nu... men kjøpt et skjørt med strekk i livet.. men har ikke prøvd det etter lisj-snuppa kom ut.... må kanskje gjør det ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her også... SVARTE ringer under øynene, flisete hår fordi jeg ikke får gått til frisøren enda, hengemage og INGEN vanlige klær.. Neiognei... Gleder meg til denne tiden er over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ps!

 

Har vært på Hennes og handla et par tøffe og billige skjørt med røffe strømpebukser til. Det gjør susen frem til buksene passer :-) Ikke kjekt å handle seg blakk på klær du har tenkt å krympe ut av ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...