Fikk gutt 010607 Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 jeg er 14 uker og har skikkelige sammentrekninger og murringer innimellom. var til ultralyd på mandag og alt så fint ut med fosteret. syns det er så ekkelt. føler at jeg skal begynne å blø hele tiden. holdt på sånn hele forrige svangerskap. Men det kommer heldigvis ikke noe blod. Er det flere som kjenner masse vondter i magen rundt uke 14. Når er det forresten vanlig å kjenne liv som flergangsfødende??
sedira Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Jeg hadd masse vondt i magen da jeg var ca. 14 uker på vei. Trodde hele tiden at noe var galt, men det var det heldigvis ikke. Det sies jo at det ikke skal være vondt å være gravid, men fytty katta det var bra vondt noen ganger ja :/ Er heller ikke så rart hvis man tenker seg om. Livmora skal jo vokse mye nå.
sedira Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Jeg kjente ikke liv før i uke 18 jeg. Nå er jeg 24 uker på vei, å kjenner forsatt lite liv.....bare litt bobbling. Grunnen til det er at morkaka ligger mellom babyen og magen min. Litt kjedelig, men bobbling er jo også et bra tegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå