Noddy78, en av hver! Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Vi har besøk den dagen jeg har tenkt å teste. Hvis jeg tisser på et sterilt glass og oppbevarer den til ettermiddagen, går det greit? Hva slags temperatur bør den stå i? Rom eller kjølig? Noen som vet?
scubagirl med scubababy Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Urinprøve bør oppbevares kjøligere enn rom-temperatur. Har blitt fortalt at nå på vinteren kan prøven godt ligge i bilen mens du er på jobb for evt. å ta med til legen liksom. Bare den ikke fryser... Sett den i kjøleskapet når den er avkjølt til romtemperatur er mitt råd til deg... Hvorfor kan du ikke teste på fersk urin da? Alle har jo lov til privatliv på do...
Noddy78, en av hver! Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 Problemet er vel heller at jeg er en utrolig dårlig løgner!!! hehe Også vil jeg at nærmeste familie skal vite det først.. Vi skal hjem til mamma og pappa 23. på gravlaks og diverse drikke til og hvis jeg er gravid er ikke rå fisk det lureste... Dessuten vil de lure hvis jeg ikke drikker! Hmmm....ikm 24 skjønner du... Takk for svar! Håper alt står bra til inne i magen din ;-)
Noddy78, en av hver! Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2006 ehm...vi har besøk fra dagen før som drar på ettermiddagen og så skal vi til mamma og pappa....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå