Gå til innhold

tips til ny vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe ny vogn i januar. snuppelura mi er da 11 mnd. noen som har noen tips til hva slags vogn jeg burde kjøpe/ikke kjøpe?

har egentlig falt for quinny freestyle 3xl comfort, men leste her inne at noen med barn på rundt 1 år, synes den begynner å bli liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo

dytter denne. vi er også på utkikk etter ny vogn. det er jo ikke så viktig lenger at en kan ha bilsete og eller barnevogn del. kun sportsvogn som teller.

jeg vil ha en liten og nett som går fint inn og ut av bilen og tar opp minimalt med plass.

vi tenkte på en quinney, men er det ikke plass til gutten så hjelper jo ikke det ;)

ellers vurderer vi stokke også. micra light, men der er det ikke plass til pose. vil kun ha en vogn, pga plass mangel.

Skrevet

Bugaboo, Infinity, OTH, Easywalker Sky, Teutonia Spirit S3, Teutonia Fun, Teutonia Mistral S, TFK Joggster Twist, Jane Slalom for å nevne noen..!

Ville gått for Teutonia, Bugaboo, Easywalker eller OTH..! Disse har god plass, kjempedeilige å trille, velter ikke, er knallgode vogner og kan brukes helt ut vognperioden..!

Quinny er IKKE god (synes jeg) til barn over 1 år..! Den er trang, velter veldig lett med sportsdelen fremovervendt, er veldig bred mellom bakhjulene (vanskelig å komme inn i butikker, trikkker o.l.), er slarkete, lite lun i kalesjen osv osv... Ikke anbefalt herfra i hvertfall :-)

Skrevet

Vi har quinny freestyle 3xl comfort'en, og er kjempefornøyd med den, lillemann er 2 år nå, har brukt den siden han var 7 mnd. Han er stor for alderen, både i lengden og i bredden, men har enda god plass i vogna, både til seg og bamse... :-) Så jeg skjønner ikke helt hva de snakker om alle de som klager på at den er for trang.... Har heller ikke opplevd at den har veltet, hverken med setet fremover eller bakover vendt....

Hadde og en stor, god gammeldags saueskinnspose i vogna hele vinteren i fjor, uten problemer....

Eneste negative jeg ser med den vogna er at det ikke er sånn pinne mellom bena, får ikke forklart det på annen måte... :-) Håper dere skjønner hva jeg mener.. ;-)

Jeg ville ihvertfall anbefale denne vogna.... :-))

Skrevet

Emmaljuna Scooter ..Da har du vogn som er god både på bar asfalt og snø. Og du trenger ikke fler vogner med mindre du vil ha en "paraplytrille" etterhvert .. Kjemegod vogn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...