Brillemamma Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Hadde håpet jeg skulle slippe å få den tilbake så tidlig, 3mnd siden fødsel... Men ammer jo ikke lenger, så er kanskje derfor ja... Hater mensen!!! Ååååå! Vil ikke ha den! Iallefall ikke nå i jula! Føle meg mer oppblåst enn til vanlig! Jaja...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Hjelper nok på det å amme, ja! Jeg fikk min tilbake på 10mnds dagen til sønnen min, ammet han til han var 6mnd! ;-)
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Her kom den også idag - jeg siger bare god jul`?!! lillemann er 4 mrd. jeg ammer stadig, men gir et måltid med grøt om dagen - er dette takken??!
mai mammaen til to Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 jeg fikk en blødning når hun var 10 uker og en når hun var 5 mnd...nå er hun 7.5 mnd og har ike fått den igjen enda.. men jeg ammer masse da..hele døgnet
Skorpa Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Her kom den en gang etter 4 mnd og ikke sett den siden... Nå er d 7 mnd siden j fødte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå