Gå til innhold

nei nå må jeg bare få dene frustrasjonen ut og det gjør jeg som anonym for første gang med god grunn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så møkka lei av "liksom voksne"pers som er her inne, folk spør om hjelp,råd og lignende og de er jo sånn det skal være, men så er det ALLTID noen som må kritisere og er på høggen med en gang det er noe, er rett og slett usmakelig og være her og spør om enkle uskyldige ting en lurer på. En er da garantert at det kommer noen byksende inn og lirer i fra seg noe,at alt de mener og gjør er helt riktig og ingenting annet....Forbannade voksne folk asså....

zorry men måtte bare....

Skrevet

Endelig! En som sier i fra!

Kunne ikke vært mer enig!!

Skrevet

Det er vel slik at vi har forskjellige meninger da, men er litt enig jeg og ja...

Men voksne folk sier du, er ikke du voksen da>?

Skrevet

jo er nok det du, noen måtte til og med komme med noe nå, tror aldri det blir bedre her inne. Respektere helt og holdent at alle har ulike meninger, er ikke det som er saken her, det er de som rett og slett alltid kommer med spydige svar og ikke tåler at andre gjør ting på forskjellige måter og som må komentere alt jeg erger meg over her..er sannelig ikke få.

Skrevet

Signere her. Denne linken skulle vært på skravla.

Skrevet

Sv: nei nå må jeg bare få dene frustrasjonen ut og det gjør jeg som anonym for første gang med god grunn... NYTT 14:28 21.12.2006

Eksempel?

KariMari

[svar på dette innlegget]

Sv: nei nå må jeg bare få dene frustrasjonen ut og det gjør jeg som anonym for første gang med god grunn... NYTT 14:34 21.12.2006

Signerer den og kan komme med et eksempel. Jeg spurte på skravle om noe visste hvor jeg kunne få tak i en Bumbo babyseat og om noen hadde forsøkt den på sine små. En som svarte hadde latt sin jente på 3.5 mnd prøvesitte den (Pga måten den er konstruert skal kunne brukes fra babyen kan holde hodet selv). Det var da en anonym som var kjapt ute med å kalle henne barnemishandler fordi hun selv mente at barn ikke en gang burde sitte i vippestol før de kunne sitte av seg selv..

Hun hadde tydeligvis er særdeles dårlig dag men det betyr ikke at man kan gå til personangrep på andre her inne.

Mamma til Andrès

[svar på dette innlegget]

Sv: nei nå må jeg bare få dene frustrasjonen ut og det gjør jeg som anonym for første gang med god grunn... NYTT 14:36 21.12.2006

det er mangen, kan nå gi deg ett her, leste om en så var inne på ammedebatten og lurte på hva for grøt typer hun kunne beg og gi til datteren sin på 4,5mnd, da får hun sånne svar som feks. "har du ikke lært at det beste for barnet er og bli fullammet til 6mnd" og "tenker du mest på barnet eller er det at du skal sove bedre om natten". Et helt uskyldig spm med spydige svar, istedenfor og skrive at de har grøt typer for barn i fra 4mnd osv....

Er mangen flere,har vært inne og lest en del rundt om,blir helt sjokkert på folk...Dumt det skal være sånn,,,,

Anonym

Skrevet

Ser at samme debatt går på kranglesiden,kopierte den jeg sånn at helheten blir med. Bobby:)

Skrevet

jaja, nå legger du nå opp til diskusjon, kanskje noe med måten du tolker svarene på? Jeg mente ikke å være ekkel når jeg spurte om du ikke var voksen... Men har jo faktisk opplevd at fjortiser er her inne å lager kvalme da..

Skrevet

sko vært lov å sperret sånne folk som skriver så teide svar til andre uskyldige mennesker!! grr...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...