bekkebekk Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Jeg er helt ny her inne og fant ingen linker til det med å ha kroniske sykdommer og det å prøve å bli gravid eller ikke. Så jeg spør her inne.. Skulle gjerne fått høre hvordan andre har tenkt. Har dere vurdert å ikke få barn pga arvligheten på sykdommen dere eventuelt har? Vi har ikke noen alvorlige sykdommer, men vi merker dem til daglig. Må man ta noen tester før man blir gravid? Eller skal man bare håpe på det beste?
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Kommer litt ann på sykdommen det... I min familie så er det kreft, diabetes, leddgikt og litt mer av disse typene....Men hvis det er tanke på andre ting som demens, alzheimers og adhd, astma osv... Men jeg har et barn og vil nok ikke ha noe problemer å setten en til til verden.... Men hvis det er tanke på andre ting som demens, alzheimers og adhd, astma osv...Ville forsatt gjort det... Men nå vet jeg ikke hvilket sykdommer du har/tenker på...Men som du sier ikke alvorlige så ville jeg ha gjort det....Og det går jo ann å leve med det...Kommer alltid nu´ye medisiner på markedet og ting skal jo bli bedre... Om det tas tester og sån vet jeg ikke, men du kan jo høre med legen din... klem
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Hei! Hvis du ruller deg nedover menyen, finner du "mor med funksjonsh", der er det endel mammaer med kroniske sykdommer! Du finner sikkert også info på "kompliserte svangerskap". Nå sier du ingenting om hvilke sykdommer det gjelder, men ta en prat med legen din ang graviditet FØR du starter prøvingen, så vet du hvilke forholdsregler du bør ta! Spesielt viktig om du bruker medisiner! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå