Gå til innhold

noen fra oslo her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..er det noen fra oslo her? rundt i lambertseter området eller i nærheten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg bor på Bergkrystallen. Hvor bor du?

Skrevet

Hei!

Bor i Oslo, i januar flytter vi til Mortensrud =)

Sambo jobber i bhg på Lambertseter og jeg er vokst opp der - hvor bor dere da?

Skrevet

jeg bor i antenneveien.. hvilken bhg da? hvor gamle er barna deres??

Skrevet

Bor på andre siden jeg da, på Bjerke

Skrevet

Jenta vår blir 6 mnd. på lille julaften. Hun skal ikke begynne i barnehage før tidligst til høsten.

Skrevet

Jenta mi er nesten 7 mnd. Han jobber i Nylænde barnehage, i Gina Kroghs vei =) Jeg er vokst opp i langbølgen 59 hehe

Skrevet

oki... jenta vår er 2 uker..hehe.. kanskje vi kunne tatt noen trille turer sammen da? er du med i barsel gr på helsestasjonen? du kan godt sende meg en mail på [email protected], eller legge meg til msn om du har det..om du vil da

Skrevet

oki, der søkte jeg jobb i fjor...hehe.. men de ville ha gutter..hehe.. hvor gammel er du?jeg er vokst opp i langbølgen 61..hehe

Skrevet

Nei, er det sant ! Hehe... jeg er 25 nå =) Da var du på intervju med sambo, han er styrer der hehe

Skrevet

Jeg er med i to barselgrupper som møtes ukentlig. I tillegg går jeg av og til på åpen barnehage på Karlsrud (0-1 år), og babykino. Men det er alltid hyggelig å bli kjent med nye trille-venner :-) Vi flytta hit i høst etter å ha bodd i Trondheim, så jeg kjenner ikke så altfor mange her enda. Hvor gammel er du/ dere? Har dere hjemmeside? Kan jeg legge deg til på msn i stedet for mail?

Skrevet

nei jeg kom ikke inn til intervju engang...hehe...kanskje vi har lekt med hverandre når vi var små...hehe..har du msn?

Skrevet

jeg er 23, sambo 25 og lille amalie 2 uker... hva med dere? ja legg meg til på msn:)

Skrevet

Nå har jeg har lagt deg (vif_jenta) til msn :-) Jeg er 24 år og samboeren min er 25. Kan jeg legger deg, Cæmmis&Iselin(31.05) =), også til på msn? Eller bor du så langt unna at det ikke er vits i å avtale trilleturer?

Skrevet

Hmm, jeg ser jo nå at du har skrevet at dere flytter til Mortensrud på nyåret. Men kanskje jeg kan legge deg til msn, sånn at vi kan avtale en trilletur e.l. når dere har kommet dere på plass i ny bolig.

Skrevet

Hei!

Jeg bor på Kantarellen, ved Mortensrud. Har en datter på 7 uker. Og en stor hund, blir gjerne med på tur.

Er selv 28 år, vokst opp på kolbotn =)

Skrevet

så bra at det er flere som vil være med på trille turer, er litt hyggelig å være flere:)

Skrevet

Hei!

Du og jeg vet du!!!

Vi kjenner hverandre fra før ;o) Hvordan går det med lille tulla?

Skrevet

det går bra... spiser og sover...og har begynt å legge på seg...hva med lukas??

Skrevet

Hvor gammel er du og minsten da, Cilla m Neo;)?

Skrevet

Jeg bor på bergkrystallen med datteren min på 3,5 mnd, samboer og to hunder :)

Er 24 år.

Skrevet

Jeg bor på Vollebekk, Bjerke bydel. Bor med samboer på 31år, stedatter på 4år og Mina som er 3,5 mnd. Jeg er 26år selv..

Skrevet

hvor på bergkrystallen bor du da? jeg bor i antenneveien.. bor her med samboer og datteren vår på 2 uker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...