Gå til innhold

siste innspurt på julevask!!!

Anbefalte innlegg

jaaaaaaaaaaaaaaaada, så fort det går;)

er helt pumpa, enda huset er ferdi til jul, må det jo gjøres det vanlige vedlikeholdet....... reiser til svigers i mårra, så må pakke og sveipe over gulva, juletreet kommer i kved håper jeg........ og litt småplukk, slik at alt er HELT på stell når jeg kommer ned igjen 1 dag :)

er nå kommet igang, men treigt går det med en kropp som ikke er helt samarbeidsvillig :(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7528938-siste-innspurt-p%C3%A5-julevask/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg støvsuget sofaen en dag jeg, da var jeg utslitt! Synes egentlig det er slitsomt nok å vaske klær og vanne blomster, om jeg ikke skal vaske gulv også. Må nok til pers uansett. Sambo jobber døgnet rundt fortiden for å bli ferdig til jul, kan ikke akkurat be ham om å vaske hus når han bare er hjemme 5 timer i døgnet. Han trenger å sove litt han også.

er det jeg har tenkt også :)

har kommet så langt at jeg har støvsugd sofaen og hengt opp klesvask...... nå kjenner jeg at jeg holder på å knekke helt i hop her jeg sitter..........

*tar meg selv i nakken* ti minutter til på sofaen, og så blir det gulvvask!

Så flink du har vært:) Jeg har tatt litt pø om pø. I dag har det vært lillegutt sitt rom bad/vaskerom og trapp.

Håper på å få tatt gulv på stuen og badet så er jeg ferdig til jul, men det kjennes ut som om det bør utsette til i morgen ja.

Men babyen har jo uansett ikke tenkt seg ut så om jeg blir litt sliten til kvelden hva gjør vel det?? :P

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...