åsså jeg da :=) Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 jaaaaaaaaaaaaaaaada, så fort det går;) er helt pumpa, enda huset er ferdi til jul, må det jo gjøres det vanlige vedlikeholdet....... reiser til svigers i mårra, så må pakke og sveipe over gulva, juletreet kommer i kved håper jeg........ og litt småplukk, slik at alt er HELT på stell når jeg kommer ned igjen 1 dag er nå kommet igang, men treigt går det med en kropp som ikke er helt samarbeidsvillig
Minmai Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg støvsuget sofaen en dag jeg, da var jeg utslitt! Synes egentlig det er slitsomt nok å vaske klær og vanne blomster, om jeg ikke skal vaske gulv også. Må nok til pers uansett. Sambo jobber døgnet rundt fortiden for å bli ferdig til jul, kan ikke akkurat be ham om å vaske hus når han bare er hjemme 5 timer i døgnet. Han trenger å sove litt han også.
åsså jeg da :=) Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 er det jeg har tenkt også har kommet så langt at jeg har støvsugd sofaen og hengt opp klesvask...... nå kjenner jeg at jeg holder på å knekke helt i hop her jeg sitter.......... *tar meg selv i nakken* ti minutter til på sofaen, og så blir det gulvvask!
*Lucia* Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Flink!!! :-) Jeg har sett på tv i dag!!!!!!!
Leola Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Så flink du har vært:) Jeg har tatt litt pø om pø. I dag har det vært lillegutt sitt rom bad/vaskerom og trapp. Håper på å få tatt gulv på stuen og badet så er jeg ferdig til jul, men det kjennes ut som om det bør utsette til i morgen ja. Men babyen har jo uansett ikke tenkt seg ut så om jeg blir litt sliten til kvelden hva gjør vel det??
Kristannaa Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Så flink du har vært:) Jeg har tørka støv idag i ti min..og sett på tv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå