Gå til innhold

Æsj da har jeg gjort det igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en gang har jeg spist meg kvalm på sjokolade...

Skjønner ikke at jeg ikke lærer. Nå har jge klart å spise en hel pose med twist. på 1 2 3. Får sånne sukker sug at jeg bare ikke klarer å la være. også synes jeg litt synd på meg selv om dagen, litt lei nå...så nå sitter jeg her kvalm og ekkel... Flere ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veeel... foreløpig i dag har jeg spist Mariekjeks, pepperkakedeig og drikker nå cola, så kan vel ikke påstå at jeg ikke har søtsug...

Tror forresten jeg har noen smultringer ett eller annet sted også...hmmm...

Skrevet

Ikke i dag, men i går kveld gjorde jeg akkuratt samme tabben med en twistpose som bare ropte på å bli spist opp...klarer bare ikke styre meg innimellom.

Skrevet

godt å høre det er flere... ikke at jeg blir mindre kvalm, men da er det liksom mer lov.. he he.

Takker for svar

Skrevet

jeg eter det jeg kommer over.. nå har jeg spist en plate med daim melkesjokolade! midt på dagen på en torsdag...

kan jo skylde på at det er jul:p

også er jeg småkvalm nå, jeg å...

hahah

Skrevet

Det lettet litt på min samvittighet å høre dette. Er blitt helt sjokoman etter at jeg ble gravid, får ikke nok....og det vertste er at jeg ikkje blir kvalm i hele tatt. En stor plate melkesjokolade er ingen ting det.. he he he

Skrevet

hmm ja sitter her p spiser en sånn stor sjokoladekjeks som man kan kjøpe på meny vis det ringer noen bjeller hos noen tjihi skikkelig kvalm nå er den 2 i dag:P

Skrevet

jeg er verdens værste godtemonster! jeg MÅ ha sjokolade daglig om jeg ikke får i meg mitt daglige inntak klikker det for meg...

i går spiste jeg en pose pops (som jeg har fått heelt dilla på) en center,en halv stratos(av den stor pakka) og 1 cola..herregud..i dag sto jeg opp og dytta i meg en sjokolademuffins og 1 glass melk..har netopp spist midag og gleder meg til maten har sunket litt så jeg kan spise litt stratos:D

Skrevet

slapp av,jeg kan godt hive innpå en sånn svæær sjokolade :-) jeg klarer ikke alltid begrense meg,men skjemmes når sambo kommenterer det..hehe .. er ikke lett å være gravid :-)

Skrevet

Her er det mandariner og epler det går i.. har helt dilla.. har spist meg dårlig på mandariner i kveld... nesten..

Skrevet

jeg har lyst på sjokkolade, men får halsbrann av det.............

men appelsin å mandariner......... spiser å spiser å spiser. er allergisk mot appelsin vanligvis, men har ikke reagert nå mens jeg går gravid. må utnytte meg av det så lenge jeg kan. mmmmmmmmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...