Philippa=) Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Noen som vet hva som hjelper mot kløing mellom og under puppene? de har vokst seg for sans og samling, svetter veldig fort her. har prøvd med babypudder, men klarer ikke lukten av det........ (men det hjalp)
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Du kan prøve potetmel, men husk å lufte puppene før du tar det på, såikke du tar det på fuktig hud, det blir bare kliss, eller så har jeg hatt god erfaring med ammeinnlegg av ull når jeg hadde det sånn...... håper det vil hjelpe....
Philippa=) Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 potetmel? skal prøve, det lukter ihvertfall ikke så mye. brukte du ammeinnlegg mens du gikk gravid? har anskaffet meg noen i ull, men tror det bare vil klø mer.... men takk for rådet=)
Doubichou Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har hoert om et slags naturmiddel som vissnok skulle hjelpe veldig mot svette hender og foetter, det gaar sikkert for all slags ubehagelig svette? Det heter Jerka, mener jeg.
SpongeBob Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 En BH som passer, så det ikke blir gnissing og hud mot hud. Det hjalp meg, i alle fall. Og da det var på det verste brukte jeg calendulakremen jeg brukte på bleieutslett:)
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Jeg jobber i helsevsenet og der bruker vi mye potetmel mot kløe og varmeutslett og lignende. Jeg bruker ammeinnlegg av ull nå ja , er i uke 38, fordi jeg var plaget med kløe under puppene... hjalp meg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå