Gå til innhold

Problemer!

Anbefalte innlegg

Ja, nå har jeg fått min føste ordentlige tante etter p-pille slutt. Og nå får jeg kjenne hvorfor jeg egentlig begynnte på pilla. Har så helt for j.... smerter. Klarer ikke gjøre noe væren stå eller ligge. Så det eneste som hjelper litt er Ledox i kombinasjon med Pinex. Problemet er at Ledox kan gjøre deg mindre fertil, og det vil jeg jo ikke, men klarer ikke fungere uten å ta de. Bare Pinex hjelper ikke. Også har jeg ingen sex lst, noe som ikke passer med det å prøve å få barn. Tar rosenrot og det hjalp. Hadde sex 3 ganger forrige mnd, og det er MYE for meg. Samboeren min har levd med meg i 4 år og har fått sex kanskje hver 2-3 mnd. Men rosenrot skal ikke bruker under graviditet. Hmmmm, skal jeg bare bruke rosenrot og heller slutte hvis jeg blir gravid? ååååååå, sinna på den teite kroppen min, tanta og alt!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7528447-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du!

kan du ikke ta deg en tur til legen da å høre hva du kan gjøre for å slippe de menssmertene? har hørt at noen migrenetabeletter kan hjelpe, finnes sikkert masse på markedet! Dessuten hvis du har så vondt blir det vel ingen sex (?) og dermed ingen graviditet? Da er vel kanskje medisiner det beste.... Du er jo i første pp også da så du vet jo ikke om du blir mindre fertil av den grunn.

Når det gjelder sexlyst så har jeg klokketro på at den øker med hyppigheten :) Har man sex ofte får man lyst på sex ofte. Personlig ville jeg tatt rosenrot under menstuasjonen iallefall for å hjelpe litt på lysten. Også kan du jo ta deg en tur på kondomeriet eller surfe etter noe hot stuff på nettet kanskje? La ingenting være uprøvd ;) Kjøp deg en god vibrator så blir det kanskje hett under dyna??

Skal ikke være noen besserwisser, men jeg har også slitt med nedsatt lyst og da hjalp det at jeg ble flinkere til å tilfredsstille meg selv ved at jeg brukte masse penger på kondomeriet. Hehe :) Man må bare finne ut hva man liker.

Ønsker deg masse lykke til!!!

:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7528447-problemer/#findComment-7530803
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...