Gå til innhold

Dere som har 3 uker igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to uker igjen nå da, men kan jo sbvare på spørsmålet ditt. Egentlig så skal jeg en gang i uken, men pga julen (og sykemeldt jordmor), så var jeg for en uke siden og skal 27. Så 2.1. Så jeg hopper over en uke.

Skrevet

Jeg går en gang i uken, annenhver gang til jordmor og lege.

Skrevet

hadde fått time hos jordmor 4.jan, men legen ville gjerne ha meg på kontroll i romjulen også, fikk time 29., så da blir det kontroll hver uke frem til termin.

Skrevet

skal først til lege den 28.desember og så den 9.januar, har termin 13.januar

Skrevet

nå har jeg egentlig litt lengre enn 3 uker igjen, er fullgåtte 35uker, og går hver uke nå fremover, startet med det denne uken =)

Håper alt er bra med deg smaskeli =)

Skrevet

skal til lege i mårra (22.12) og neste er ikke før 2 januar hos jm. har termin 5 januar, forhåpentligvis slipper jeg flere før jeg skal på føden :P

Skrevet

Jeg skal gå til kontroll hver uke frem til termin, men det er fordi jeg fikk svangerskapsforgiftning på slutten av forrige svangerskap. Denne gangen har jeg 1-2 i ødemer, ganske høyt blodtrykk og spor av proteiner i urinen, så jeg følges nøye opp :o) Går forresten både til jordmor på sykehuset og til lege.

Skrevet

Prinsessen på erten™ Høygravid

Alt bare bra her. Den lille er klar til å komme ut!!! Så jeg kniper som bare det og håpe rå gå til over nyttår...

Står til med deg????? Sendt deg post...

Skrevet

Jeg har termin 8.jan, var på jm-kontroll mandag i forrige uke, ekstra UL torsdag forrige uke for vektestimering osv, jm-kontroll idag, og jm-kontroll torsdag 28.des. Jordmødrene mine mener jeg kommer til å føde før termin, så vi har enda ikke satt opp timer etter neste torsdag.

Skrevet

Sendte deg nå, hehe..

Ja får håpe den lille holder seg inne litt til, du må jo få med deg julematen=)

Skrevet

Jeg fikk litt motstridende beskjeder fra JM og lege. JM sa annenhver uke, mens legen sa hver uke fra uke 36. Jeg har derfor booket meg timer hos JM og lege slik at jeg kommer til kontroll hver uke, er mer komfortabel med det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...