Gå til innhold

Dere som har 3 uker igjen...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er på kontroll en gang i uken.......... klem

Skrevet

hei på deg...har jo da samme termindag som deg og har tre uker igjen...jeg har kontroll hver uke fra jeg hadde fire uker igjen da...var der forrige uke og skal dit imorgen...neste uke er legen på ferie, men det blir da kontroll igjen den tredje januar...det er greit for meg..skulle det mot all formodning være noe er det en annen lege som kan ta meg imot der da..men jeg regner med at dette går bra...

gleder meg til jula og romjulen så det er det jeg fokuserer mest på...gleder meg masse til nurket kommer såklart...går såå innmari fort nå at..

Skrevet

Ok. Var på kontroll i dag og fikk ny time om 2 uker.... Hun sa først: Det er vel ikke vits å sette opp ny time for jeg tror du føder før.....

Skrevet

haha, jammen, det er vel en fin beskjed å få?:D

Skrevet

jeg har også termin samme dage som deg og fikk samme beskjeden....så hun satte meg ikke opp på ny time før om 2uker... : / kunne egentlig tenkt meg en time tidligere men....

Skrevet

men håper at babyen har tenkt til å vente til 2007 før den popper ut...

Skrevet

Vel fin beskjed.. ja. men jeg håper da den blir til 2007. Den har vært klatr til å komme ut i 3 uker nå, da kan den rett og slett bli 2 uker til. Hehehehehe

Skrevet

Jeg vil også helst at han kommer på nyåret og ikke midt i jula..men kommer han så er det ikke mye å få gjort liksom...hehe..kanke knipe igjen heller...legen min sa det sist uke at ja...kanskje vi ses neste uke kanskje vi ikke ses..så det kan jo egentlig skje nårsom helst nå da......spennende er det...

hihi..klemmer fra meg =0)

Skrevet

Sant det ja. Er jo ikke vi som bestemmer når den lille skal komme, men jeg krysser fingre og tær på at den venter til etter nyttår ;o)))

Skrevet

jeg vil ha henne ut! jeg savner henne på en måte!! vil se og kose med henne!

samtidig som jeg vil spare henne for å bli født så seint på året..:P

så vi krysser fingrene for et 2007-barn her også:)

Skrevet

hei jeg har termin 15jaunar..skal ikke til kontroll før 3 januar å neste kontroll deretter satte han opp på termin dagen..jeg å vil oftere på kontroll.hhmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...