*2 søte små* Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #26 Skrevet 22. januar 2007 Hei Anne-M! Har tenkt på deg mye de siste dagene. Lurer veldig på når babyen din har tenkt til å komme ut. : ) Godt at bekken plagene er bedre - hjelper veldig godt på humøret når noen av plagene forsvinner. Snakka med Maria istad, og vi spøkte med at om du går overtid en uke så kanskje møtes på barsel. Jeg har 2 cm åpning, og moden livmorhals, men jeg har nesten ingen kynnere. Bare veldig nedpress og murring i korsryggen. Legen på sykehuset så at det var stoor sjanse for at jeg kom til å føde innen få uker,så jeg krysser fingrene. Har bestilt time til modningsakupunktur idag, så vi får se hva som skjer!! Lykke til og vi snakkes!
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 23. januar 2007 #27 Skrevet 23. januar 2007 hei jenter=) er fortidenskjelden innom her så da må jeg passe på når jeg har mulighet, var på ul i går har forsatt samme takene i magen så vi får se om de kommer kjappere snart har tatt tiden på de og de var nede i 10 min men nå er det på 15-20 min igjen=( kjedelig. på gjøvik ville de ikke gjøre mere nå før lillegutt kommer selv så håper det ikke tar alt for lang tid,og han veier ca 3 kg så er en bra størelse på han egentlig=) gleder meg masse til å få han ut nå for å kose med han håper du slipper å gå alt for lenge overtiden anne marthe skal krysse fingrene for at det snart blir baby hos deg=)=) line du får sende meg melding viss det skjer noe mere hos deg=) er like spent på dere andre som hos meg selv. å viss det skjer noe her så sender jeg melding til dere =) håper alt er bra hos deg og maria og at lillemor vokser og trives=) er det ikke i slutten av denne mnd du og sønn har bursdag?????
*2 søte små* Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #28 Skrevet 24. januar 2007 *Hei hei* Går fortsatt her med mine 2 cm åpning og vondter i ryggen og magen. Men det skjer ikke mer enn det. Har akkurat 1 mnd til terminen idag, så det gjør ingenting om lille snuppis har lyst til å ta seg en tur ut av magen nå. Skal til sykehuset igjen imorgen til fødselslegen så vi får se hva hun sier da!! Tok akupunktur om mandagen og det har iallefall økt kynnerne, men ikke mer enn det. Er litt lei av alle vondtene nå og er klar for å bli ferdig, selv om jeg sikkert kommer til å savne den store magen litt også. Ellers så kan jeg meddele at vannet til Anne M har gått - gikk igår og vet at hun skulle på sykehuset idag om ingenting skjedde før. Lykke til Anne-M! Snakkes jenter! Setter ikke opp noe nytt treff, da vi er flere nå som har mer enn nok med å takle vondter her og der! Alle har meldeplikt ved forandringer !! : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå