*2 søte små* Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Hei! Da har vi kommet så langt, og det er bare siste innspurt igjen! Ultralyden idag gikk bra. 100 % sikkert at det er en jente - ingen tvil sa jordmor og hun er stor og frisk. 7 % over gjennomsnittet og ganske lang allerede. Fikk ikke vite vekt eller lengde. Glemte å spørre også. Fikk 3 d ultralyd, og da så vi ansiktet hennes klart og hun hadde foten i munnen. Var kjempe søt!! Vi spurte om omvisning på fødeavdelingen, men alle fødestuene var opptatte dvs begge 2 : ). Og ingen hadde tid til å vise oss rundt, men vi fikk gå en runde på egen hånd og det virker veldig koselig der. Men vi kunne bare ringe når som helst på døgnet - hvilken som helst dag for å komme på en omvisning. Så vi får ta det senere! God jul alle sammen og godt nytt år. 2007 blir spennende!! Har satt nytt treff nå - tiden og sted kan diskuteres. Snakkes nærmere.
*2 søte små* Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 29. desember 2006 Hei jenter! Har dere hatt det bra i julen så langt?? Blir en stille og rolig nyttårsaften med middag hos noen venner for min del. Deilig å slippe og ordne i stand så mye også. Fortsatt god jul og godt nytt år dere!!
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 30. desember 2006 #3 Skrevet 30. desember 2006 hei hei... Nå var det lenge siden jeg har vært her. Endelig kommet over på siste trimesteret. Morsomt at det begynner å nærme seg slutten. Bare 80 dager igjen for meg, er jo egentlig ikke så lenge det. Hvordan går det med dere andre? Vi skal på UL på tirsdag, blir spennende å se nå. Har vokst litt og gått opp hele 2 kg ) Håper vi treffes snart igjen, vært litt hektisk i det siste, blir godt når jula er helt over syns nå jeg. Bare nyttårsaften igjen hos noen venner i Oslo, med kalkun og greier. Blir godt, det beste jeg vet ) Dere får ha et godt nyttår, så prates vi i 2007
*2 søte små* Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år, jenter!! Da er det iallefall sikkert at vi alle får jevngamle babyer! Utrolig spennende tid fremover synes jeg. Jeg synes selv at magen nå er DIGER og sparkene er harde og velplasserte! : ) Håper jeg kan føde litt før terminen. Det hadde vært deilig. Håper alle har det bra! Vi snakkes!!
go`gutten +go`jenta Skrevet 1. januar 2007 #5 Skrevet 1. januar 2007 Hei jenter!! Endelig er 2007 her, alt har gått bra hos oss i jula.Bortsett fra lite søvn:)Sliter veldig med halsbrann, og har blitt tungpusta om natta. Men vi kommer jo gjennom det på et eller annet hvis:. Håper jeg får vært med på lunsj,pengene strekker ikke helt til om dagen. Ellers har mamma vært å kjøpt garn, så tanta mi strikker ha med hjem sett til meg:)Gleder meg til å få ting i hus nå. Har fortsatt ikke kjøpt noe , bare fikken rosa bamse til frøkna til jul. Vi ses snart:)
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 2. januar 2007 #6 Skrevet 2. januar 2007 hei jenter og GODT NYTTÅR! håper dere alle har det bra jeg er utrolig sliten etter jula feiret hos mamma og pappa julaften,så fylte jo gubben 40 år første dag så tilsammen på 3 dager har det vært 42 stk innom godt ikke jeg sto for så mye av jobben,nyttårsaften gikk av stablen hos mamma og pappa spiste kalkun nam nam=) i dag har jeg vært hos legen å hjertelyden lå på 136 å det er jo bra=) vet ikke om jeg får vært med dere til uka desverre da jeg må til jordmor den 9 legen 10 og siste ul den 11 ble plutselig veldig mye den uka og =) men viss jeg ikke får vært med sender jeg melding til en av dere=) har esverre ikke pc fortiden heller da den gubben har streiket her for en tid siden=(
*2 søte små* Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2007 Fint at alle har det bra. Jeg er ikke helt i form om dagen, og måtte på sykehuset igår kveld. Var på ultralyd igjen(!) for å sjekke morkake, navlestreng og vekst, men hun har det bra fortsatt. Stor og fin! Har veldig problemer med magen, og blir ikke noe bedre. Mister en del blod og blir veldig sliten av å ha det sånn. Skal til kontroll hv. 14 dag til vekstestimering, og mest sannsynlig må frøkna vår komme ut litt før tiden. Er jo ikke lei meg for det : ), men jeg må bare bli frisk først! Jeg har fått beskjed om hvile og holde meg i ro, men jeg håper at formen har blitt bedre til vi skal treffes. Har veldig lyst til å komme meg litt ut. : )
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 noe skal det være hele tiden line=( sitter her med sterke kynere jeg noe jeg ikke liker for har ikke pause så har vurdert å ringe gjøvik men vet ikke helt enda,håper de gi seg snart det startet i går kveld=( håper det går bra med deg da *god bedring*
*2 søte små* Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 5. januar 2007 Hei Mary-Ann! Hvordan gikk det med kynnerne dine? Ringte du Gjøvik. Kan ikke si at jeg har merket så veldig til kynnere enda. Det er vel sånn jeg har forstått bare positivt, for da er modningsprosessen i gang. Jeg har kjøpt bringebæreblad te og skal starte med det fra uka av, så får vi se om det skjer noe da. Lest at flere får sterkere kynnere av bringebærblad kapslene og at man blir raskere moden der nede. Har veldig liten lyst til å gå over tiden. Er klar for å se babyen min NÅ! : )
*2 søte små* Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. januar 2007 Hallo igjen! Jeg bare lurer på om vi skal flytte eller utsette treffet vårt til tirsdagen. Jeg skal på sykehuset, Mary-Ann kommer mest sannsynlig ikke og Maria er blakk.... utsette en uke?? Hva synes dere??
go`gutten +go`jenta Skrevet 5. januar 2007 #11 Skrevet 5. januar 2007 Vi kan godt det for min del. Jeg hadde kommet. men kunne nok ikke spist. Vi tok det tidlig pga anne marthe, men har noen hørt noe fra henne? det hadde vært hyggelig om fleste parten hadde kunnet:)
*2 søte små* Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 5. januar 2007 Jeg har ikke hørt noe fra Anne-Marthe enda. Tenkte jeg skulle sende en sms nærmere treffet, men nå kan ikke jeg uansett til tirsdagen, men vi kan jo prøve en annen dag den samme uka. Kan prøve fredagen kanskje? Setter opp time på fredag jeg - samme tid og sted.: )
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 7. januar 2007 #13 Skrevet 7. januar 2007 hei jenter liten oppdatering fra meg her=) endelig hjemme igjen etter to dager på gjøvik sykehus,jeg har da begynt å få åpning innen fra og gikk med rier fra torsdag til fredag,men de klarte å stoppe de igjen ,så fikk beskjed om å knipe igjen til jeg var i uke 35. en ting var sikkert sa legen at han kunne si det var gutt og at jeg ikke kom til å gå ut tiden,så da får vi se om han har rett=) kommer på fredag jeg så lenge det ikke skjer noe mer her og vist orken er tilstede=) håper det går bra med resten av gjengen her inne så snakkes vi litt senere skjer det noe sender jeg dere en melding=)
Marthemi Skrevet 8. januar 2007 #14 Skrevet 8. januar 2007 Hei jenter! Jeg blir med på fredag. Kunne ikke på tirsdag så det er bra det ble flyttet til fredag:o) Nå kan jeg på dagtid også....permisjonen startet forrige uke....deilig!!
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 8. januar 2007 #15 Skrevet 8. januar 2007 Er med på fredag jeg også... gleder meg til å se dere igjen. Er så godt det nærmer seg slutten nå, begynner å bli sliten. ;o)
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 9. januar 2007 #16 Skrevet 9. januar 2007 hei jenter=) vært hos jordmor i dag og fåttbeskjed om å ta det helt med ro,så her er det kjedelig om dagen,men må tenke på han lille i magen stakkar=)men har ikke lagt på meg mer enn 4 kg i sv.skapet og gutten veier nå ca 2400 g å da er det ikke så ille med vekta heller=) gått bra med deg i dag line????? og hvordan er formen din anne marthe??? alt klart til fødselen??? martine jeg er enig med deg blir godt å bli ferdig,er ganske sliten jeg å.
*2 søte små* Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 9. januar 2007 Ja skjønner deg godt. Jeg har fått beskjed om å ta det med ro jeg også, men det begrenser seg naturlig pga bekkenet. Har vært på sykehuset igjen idag og startet med Kortison tbl (ikke begeistret for det), og så skal jeg og babyen vurderes igjen til uka. Hvis ikke jeg er bedre da, så blir frøkna tatt tidligere. Jeg er også veldig klar for å bli ferdig, synes jeg har vært gravid en evighet. Vi sees på fredag, jenter!! Det blir koselig! Håper du kan komme Mary-Ann, men tenk først og fremst på babyen selv om det er veldig kjedelig å være i ro.
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 10. januar 2007 #18 Skrevet 10. januar 2007 jeg er spent på hvor lenge jeg blir gående før det setter ordentlig i gang igjen har to kontroller i uka nå å er helt øm i magen med noen små kynnere,men fikk beskjed om at viss lille gutt kom nå gikk det bra=) er lei av og ikke hvite men bagen er pakket og alt er vasket så nå kan han egentlig bare komme=) skal se hvordan formen er på fredag jeg det var kl 12.00?
*2 søte små* Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 11. januar 2007 Spennende tider, Mary-Ann. Du får knipe igjen litt til. Bedre jo lengre tid det går, men det hadde jo vært deilig å bli ferdig snart også. Så jeg føler med deg. Får se om vi sees imorgen da, men ikke kom om formen ikke er helt topp! Vil ikke at du skal føde på cafe i Brandbu heller : ). Ja det er treff kl 12, og jeg tror de fleste kommer!! Hvis du ikke kommer, så skal jeg holde deg oppdatert!
Godgutten 07 Junispire :-D Skrevet 12. januar 2007 #20 Skrevet 12. januar 2007 uff, ser ikke ut som jeg kan komme. Måtte inn til Oslo en tur, og er nok ikke hjemme før i ettermiddag. Og jeg som hadde gledet meg sånn, jeg håper jeg får sett dere før babyene har kommet. Kunne vi ikke prøvd et kveldstreff endag hvis dere orker? men skjønner jo hvis dere må ta det med ro, bayen er viktig å passe på Ser jo ut til at de fleste kommer i god tid før tida Skulle bare ønske det var tilfellet her også, er så lei. Men med tanke på at huset vårt ikke er i nærheten av å bli ferdig så passer det nok beste om han kommer noen uker etter tida, må kanskje bo hos svigers men en nyfødt, og det er ikke akkurat det jeg hadde håpet på. men må stikke nå, dere får kose dere. Hold med oppdatert da. Klem fra meg
*2 søte små* Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 14. januar 2007 Hei jenter! Hvordan går det med dere?? Det nærmer seg dag for dag, og jeg har visst betegnelsen HØYGRAVID imorgen. Føler meg skikkelig høygravid også! Har endelig fått time hos fysioterapeut og skal dit imorgen.Håper det kan hjelpe litt på bekkenet mitt. Vi satte ikke opp noe nytt treff på fredag siden flere er litt usikre på hva som skjer fremover, så vi tar det bare som det kommer, men om noen vil foreslå treff så kan vi bare snakkes nærmere. Jeg er med så sant formen er bra. Kjedelig å bare gå hjemme og vente også!
*2 søte små* Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #22 Skrevet 17. januar 2007 *dytter litt på denne* Lurer veldig på hvordan det går med deg, Mary-Ann!! Spennende tider folkens - nå kan det komme babyer på løpende bånd. : ) Jeg skal på sykehuset imorgen og da blir det spennende å høre om de vil at snuppa skal komme ut litt før. Er veldig klar for det siden det meste i kroppen streiker om dagen.
mary*venter?*21.02.07 Skrevet 20. januar 2007 #23 Skrevet 20. januar 2007 hei jenter da er jeg en liten tur innom igjen mellom hvert tak=) nå er de nede i mellom 12-15 min her men ikke helt regelmessige enda så får vente litt før jeg kontakter gjøvik igjen. skal bli godt å bli ferdig nå for er sliten og dritt lei hele greia,men lille gull har det vel best der inne enda=) ny ul på mandag viss ikke noe skjer så da får vi se da hva de sier og om det har åpnet seg mere (håper håper håper) noen her som har hørt fra anne marte da??? spennende og høre etter som hun har termin i morgen =)=)=)=) men viss det er noe jenter så treffer dere meg på mobilen å skjer det noe så skal jeg sende dere beskjed =)
*2 søte små* Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #24 Skrevet 20. januar 2007 Skjønner at det måvære slitsomt, Mary-A. Du har jo gått sånn en stund nå også. Har du prøvd noen triks for å få det hele ordentlig i gang?? Jeg har drukket 2 kopper med bringebærblad te nå, tror ikke så mye på det, men det skal jo forebygge revning og hjelpe å lege alt der nede etter fødsel så det er jo verdt et forsøk. : ) Ellers så har ikke jeg noen regelmessige tak. Bare strammer seg i tide og utide - mest når jeg er oppe og går. Har lyst til å vente litt til, så det kan godt gå frem til torsdag iallefall. Da skal jeg til ny ultralyd og legekontroll. Skal til jordmor her på tirsdag, men det er nesten en vits i forhold. Sendte meld til Anne-M for noen dager siden, og da hadde det ikke skjedd noe enda, men nå vet jeg ikke. Vi får vel beskjed om hun har blitt mamma. Ellers god helg, jenter!!
Marthemi Skrevet 22. januar 2007 #25 Skrevet 22. januar 2007 Hei jenter. Ingen ting har skjedd her...venter veldig nå. Bekkenet er mye bedre, så humøret har steget betraktelig. Det er, sa legen, fordi babyen har lagt seg godt til rette helt nederst i bekkenet mitt....endelig!! Lykke til jenter, vi snakkes!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå