Gå til innhold

Weeeee :o)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok test i dag tidlig. som ble positiv! ble kjempe glad, men er jo også litt nervøs for å miste igjen.

har ikke sagt noe til sambo enda, tror skal vente til etter jul.. han har også veldig lyst på en liten, men han er enda mer nervøs enn meg for at skal miste igjen.. og vil ikke han skal tenke på det i jula, da blir det ikke fullt så koselig...

 

men hvor lenge klarer jeg og holde det for meg selv?! og burde jeg egentlig si det? huff, blir litt usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SELVFØLGELIG MÅÅÅ DU SI DET.

Tenk han vil syns det er leit hvis du ikke har fortalt han det med en gang. Det er nesten litt dårlig gjort.

 

Dessuten er det ingen grunn til at du skal bekymre deg alene.

Hvorfor skal du beskytte han mot bekymring????

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anonym og gratulerer med positiv test!

 

Jeg har også mistet før, men min samboer var den første som fikk vite om testen. Jeg hadde aldri klart å holdt noe sånt hemmelig for han. Da er det bedre å dele det med han og heller trøste hverandre om det ikke skulle gå. Å vente med å fortelle familie og venner kan jo kanskje være greit hvis du vil vente en stund...

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere!!!=)

Syns nok du må fortelle han det....så kan dere vel bekymre dere og kose dere med det sammen!!!!=) Tror nok han blir mere lei seg hvis du ikke forteller det med en gang!!!

 

Lykke til!!!!=)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer så mye! Jeg ville sagt det uansett, samme hva som skjer så er det vel best å ikke være alene om det? Satser selvsagt på at det går bra:) Teknisk sett er dere jo to om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...