Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sprayere:

- Babysyk,(26), 1 icsi, spraystart 6. des, Haugesund

- cillenille (31), ingen barn, 1 IVF, spraystart 14 des. Haugesund.

- Sarah 07, (25) 2 icsi,spraystart 5 des. Hgsd

- Lenn (34) 1 sønn, 5.forsøk på St.Olav -spraystart 20.des.

Du kan jo legge deg inn på oppdateringslista du også, så ser du hvem som ligger likt med deg.

Lykke til!

:-)

Jeg er som du ser av lista over sprayer.. Mitt "problem" er at jeg ikke har noen bivirkninger overhodet!!!! Kjenner det ikke en plass.. Heldig? Kanskje.., men får en følelse av at medisinen ikke virker.. Har en aggresiv halsinfeksjon, og er mye tett i nesen, så bruker litt Otrivin. Prøver å begrense meg, men må jo puste innimellom.. Men er veldig påpasselig med å kun bruke Otrivin lenge før, eller lenge etter Synarelaen.. (står også i bruksanvisningen at en kan bruke nesespray mot forkjølelse, så lenge det er minst 30 min før eller etter..)

Alt en skal gå å lure på.. Ringer nok sykehuset i morgen for å høre hva de sier..

Ellers vil jeg bare råde deg til å prøve å ta vare på deg selv, unn deg en kveld på sofaen, med en god bok eller en film. Mannen din kjenner deg jo, så han vet at du egentlig ikke er "sånn"..

Jeg hadde et par pergokurer ifjor, det var et sant helvete, med mye sinne og hissighet, det gikk hardt utover forholdet, men en jobber jo mot noe, så det er alikevel verdt det.. Det går over, ikke lenge til så er du ditt blide "normale" jeg igjen!

God klem!

Hei du.. ja jeg sprayer også.. har gjort det siden 29 nov. Skal begynne på sprøyter nå 1 juledag. Og ultralyd 2 januar

Kjenner ikke så mye som sist.. men merker jo at jeg ikke er helt bra, gråter for ingenting osv hihi..... litt ustabil kan du si!!

Ønsker deg lykke lykke til med forsøket!!!

JULEKLEM

Hei dere! Tror det er like normalt å ha bivirkninger som ikke og noen får flere enn andre. Prøver å slappe av innimmellom, men det er jo ikke det letteste når det snart er jul...

Men....julaften er det hjem til ho mor på ribbe m tilbehør og litt godt stell. Har bare et planlagt selskap selv i år og det er lille julaften. Egentlig utrolig godt for jeg har tenkt å slappe av og kose meg.

Klem til dere også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...