Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Hvordan var de første ukene deres? Tenker da på symptomer og om magen kom fort? Jeg har ikke ul før slutten på januar(det er jo en evivhet til) og jeg er så spent.
♥Spirevipp♥ Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Hei jeg venter min første nå, er i min 22. uke og jeg var kjempe slapp og kvalm f.o.m. uke 10 t.o.m. uke 16. Jeg spydde ikke mye, men ble fort kvalm hvis jeg ikke fikk i meg mat når jeg var sulten. Magen er blitt først tydelig nå de siste ukene...den kom seint, og fortsatt er det folk som blir litt paffe når jeg sier jeg er over halvveis i svangerskapet! Nå er formen veldig fin, bortsett fra at jeg har hatt litt vond korsrygg sånn til og fra. Må passe på og ikke sitte med bena i kors og variere det å sitte og stå på jobben. Ellers så koser jeg meg med den lille krabaten i magen, han er så aktiv nå og nå kan vi også se han beveger seg. Det er helt utrolig og du har mye å glede deg til!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 ACH79 (termin 28.04.07) Det er akkuratt som om jeg skulle ha skrevet innlegget selv!!!!! Skummelt likt ja. Har ikke gravidmage jeg da,folk kan ikke se det på meg enda(jeg er 2 uker mindre kommet enn deg,)
Fallerifallera Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Jeg venter gutt, har kjempestor mage som kom allerede rundt uke 13 (er nå 21+4), og har vært dårlig i hele svangerskapet med kvalme og migrene. Så det er nok ingen "oppskrift" på hvordan man er om man venter enten gutt eller jente..
barnimagen3 Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 ........jeg har det akkurat som deg! Har ikke vært på Ul enda, men jeg tror det er en jente(fra tidligere erfaringer). Så nå blir dette veldig spennende:-))
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Har hatt det helt likt som deg! Men jeg er bare 17+4 nå og magen virker mer lubbete enn gravid foreløpig. (ser ikke helt at jeg er gravid enda). Har veldig vondt i høyre ribbein, men det har sikkert ikke noe med at det er en gutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå