Leola Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Tror ikke det var slimproppen, men det var en del rennende slim med LITT blod. Kan nevnes at jeg hadde maserier med 3 min mellomrom i hele går, var på sjekk på føden på kvelden men hun nådde ikke tak i mormunnen så hun trodde ikke jeg var moden. Hva kan dette blodet komme av? *litt lost*
Har fire go`inger Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jeg tror det er tegningsblødning og at fødselen snart er igang. Jeg fikk sånn under min forrige graviditet en dag før vannet gikk. Lykke til
Leola Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 Blør man ikke en del mer om det er tegningsblødning? Det var så vidt det var noe der, selv om det synes godt.
Har fire go`inger Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Jeg blødde ikke så veldig mye når jeg hadde det. Det blødde litt på ettermiddagen cirka 1730, og når jeg sjekket på natten var det så og si ikke blod. Dagen etter kom det litt til, så stoppet det. Kl 1430 gikk vannet, og datteren vår ble født kl 0250.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå