Gjest Skrevet 21. desember 2006 #1 Del Skrevet 21. desember 2006 Da har vi vært hos legen og hørt det lille hjertet slå. (Vha doppler) Er 11+4 i dag, så legen forberedte meg på at det var ikke sikkert vi ville høre noe helt enda. Men joda, der inne banket og slo det! Gubben ble liksom litt rar i fjeset, for dette var jo første "møtet" med gullet for ham. Å, dette var beste julegaven jeg kunne få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanut:) Skrevet 21. desember 2006 #2 Del Skrevet 21. desember 2006 Ja er det ikke fantastisk??:) Jeg var på Tirsdag(11+3) og fikk også høre de søte hjerteslagene til min lille baby:) Synd at ikke pappan var med, men jeg hadde ikke trodd at han skulle lytte etter hjerte så tidlig så det ble en STOR overraskelse å få høre at det var liv der inne:):) Jeg er så glaaaaaad:D Dette blir en fin jul!!:) Lykke til videre med sommerbabyen din:D Når har du foresten termin? Jeg fikk 9.juli foreløbig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #3 Del Skrevet 21. desember 2006 Har termin 10 juli jeg! Dette var utrolig gøy! Gleder meg til sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå