Gå til innhold

*netta*ønsker*seg*?!?!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann :) (er du her???)

Da var jeg på plass igjen etter jula :) Har internett bare på jobb serru..

Jeg tror jeg fant EL... Tror jeg hadde den mandag/tirsdag forrige uke.. Prøvde som bare det, Så nå er det bare å krysse fingrene og håpe ;) Litt kjipt at IKM bør være 1 januar da..... :( Meeen-en rolig nyttårsaften trenger ikke være så negativt :)

Åssen gikk det med deg???????

Klem klem**

Hei!

Så koselig å se deg igjen her!

Så bra at du har funnet el!

Jeg fikk desverre tr kl 08.30 på julaften...møkk

Så nå skal jeg også teste etter el og se om vi treffer bedre denne gangen.

Hatt masse symptomer selvfølgelig, men det har visst bare vært tullball.

Denne pp skal jeg prøve å tenke på alt mulig annet, ta kurset jeg holder på med og ikke bruke hele arbeidsdagen på bim....huff, har blitt noen timer gitt!

Håper virkelig dere har truffet!

Klem :-)

Heeya :)

TR er kjipe saker :(( Iaffall når hun er uønsket.. Jeg som krysset fingrene SÅ hardt for deg!! Veeeel- bedre lykke neste gang, da MÅ det gå :)

Jeg leter etter symptomer som bare det, men har avfeid en masse.. Jeg skal ikke bli like håpefull som sist, det er bedre å bli positivt overrasket... Søstern min har ei lita ei på en måned, jeg blir bare SÅÅÅ babysjuk..... Det blir samboeren min også, så det er ingen ulempe ;) Hihihi... Han var jo helt passiv til å starte med :)

Ellers da? Hatt en fin jul?

Klem klem**

Ja man kan bli verpesyk av mindre!

Masse barn i nærmeste familie, og en til som er 3 mnd på vei, så skulle ønske vi kunne henge oss på!

Hatt en veldig fin jul, bortsett fra at jeg nå er sylta og tett i hodet.

Gleder meg til å komme meg hjem fra jobb og opp på sofaen.

Mannen min sa i dag at 'nå er det jammen ikke lenge til vi kan prøve igjen!'

Koselig når de involverer seg!

Også sa han at denne gangen skal vi prøve masse uka før el.

Jeg er klar!

Har du hatt en fin jul?

Når har du ikm?

Klemmer

Annonse

Heisann :)

Ikm = Ikke Kommende Menstruasjon, altså når mensen skal komme, men som vi IKKE ønsker ;) Hvis du leter litt er det et innlegg med masser av info, både forkortelser og andre ting :) Den dyttes stadig på, så den bør ikke være vanskelig å finne :)

Velkommen hit forresten!!! :)

Klem klem**

Du fant det ut ja :) Tror det må være 1 eller 2.... Spennende start på året? JA!!! :))) Det hadde vært deilig med en godnyhet å dele ut til familie og venner på nyåret :D

Er det ikke herlig når mennene våre er med!!! Blir så glad jeg da... :) Han kommer stadig med små kommentarer og saker, det varmer godt :)

Vel, nå som du ikke er gravid, så kan du jo ta deg en drink eller to på nyttårsaften da, godt det finnes NOE positivt med det også.... :P

Har jeg spurt deg hva du jobber med forresten? Blir jo litt nysgjerrig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...