Gå til innhold

Hvis mensen er forsinket, vil det si at ogsaa egglosningen kom forsinket?

Anbefalte innlegg

Hei, lurer paa om det er noen som kan hjelpe meg aa forstaa hvorfor ikke mensen kommer... Jeg er paa dag nr. 34 og burde vel egentlig hatt mensen for mer enn noen dager siden. Er kvalm, sover kjempe mye mer enn vanlig og har en del andre symtomer,.. men det kan jo vaere tilfeldig. Har testet negativt, saa graviditet er vel utelukket. Men hvorfor vil ikke tante komme paa besok da?? Kommer hun ikke fordi egget bestemte seg for aa losne litt etter "skjema"?

Haaper noen kan hjelpe..

klem

Fortsetter under...

wow.. Det tor jeg ikke haape paa!! Antar jeg maa bare smore meg med taalmodighet saa finner jeg nok ut av det for eller siden saa maa vel tante komme, eller testen bli Positiv. Haaper paa det siste da :) Men kan det vaere at jeg tester negativt fordi egglosningen er flyttet og derfor tester jeg for tidlig??

hm.. er ikke alt som er like lett aa skjonne synes jeg.

Tusen takk for svar uansett :)

KLem

Hvis noe blir forsinket i en syklus så er oftest EL. Tidsrommet mellom EL og TR er nokså konstant for en kvinne. Så hvis man feks er stresset eller syk og EL blir forsinket, så blir vanligvis også TR forsinket. Og det er jo godt nytt, fordi lutealfasen ikke blir kortere.Du kan jo være gravid, for all det. Jeg krysser finge for deg. Selv har jeg IKM på julaften, men jeg gir snart opp det hele. Blir så lei ...snufs

Jeg regner med at stress og slikt kan telle inn på syklusen, og forskyve både det ene og det andre. Men jeg er ingen lege, så jeg vet ikke sånne ting helt sikkert.

Men jeg ønsker deg masse masse lykke til.. :) Kanskje du får en liten gave på julaften.. :)

Klem

Annonse

Tusen takk for responsen !!!

Da har jeg herved sluttet aa vente paa tante og haaper hun holder seg borte. Hvem vet, kanskje det er en lite spire hos meg? Det hadde vaert helt FANTASTISK...

Jeg onsker dere alle lykke til og ikke gi opp! Jeg er helt sikker paa at for eller siden saa faar vi alle en GULL UNGE :) av og til tar det bare litt mer tid enn det vi vil at det skal,...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...