Offshore-mamma Skrevet 21. desember 2006 #1 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei! Er i min 8 uke, og hatt endel murringer/menssmerter helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Dette vet jeg er normalt, men i går fikk jeg litt friskt blod på papiret da jeg tørket meg. Det har ikke kommet noe mer siden da, men jeg føler at murringeni magen er litt mer enn vanlig, og at den er hardere enn før.. Har snakka med legen min hjemme, og sykepleier her ute, men det er ikke noe de kan gjøre.. Uff, føler meg ganske alene her ute i bøljan blå, og håper jeg ikke blør mer, for da vil jeg hjem..Snufs.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) augustibarn Skrevet 21. desember 2006 #2 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei! Har hatt det akkurat som deg og skjønner at du er bekymret. Jeg var på sykehuset og tok UL i går. Alt var fint, er i min 7 uke. Mensmurringene er pga at livmoren vokser, båndene rundt omkring strekker seg også. Det er da lett at det oppstår en liten blødning. Hadde det slik i første svangerskap også og fikk en flott gutt. Spurte om man skulle ta det med ro, men legen sa at hvis noe går galt så gjør det det uansett om man tar det med ro eller ikke. Blødningen din har stoppet og du skal se det går bra! Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Offshore-mamma Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. desember 2006 Tuusen takk! Trengte å høre dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå