Gå til innhold

Desember: En lliten julehilsen

Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har jeg juleferie i to uker, og skal reise hjem til ho mor i morgen. Der skal vi feire jul sammen med mamma, bror med kone og ett barn, søster med sambo, bror med kone og seks!!! barn. Og bror med kone og to barn og ett barnebarn, men de er i nabohuset. Blir nok hektisk, men koselig. Alle brødrene mine har egne hus/hytte der ute, så de kommer ikke til å være der hele tiden (heldigvis... hehe). Men jeg og min søster med familier kommer til å bo i huset med mor. Gleder meg til pinnekjøtt!!!!

Så nå vil jeg ønske alle en riktig god jul med våre søte små. For noen blir det første jul med småen, mens for noen blir det andre. Spesiell blir nok jula iallefall. Håper alle får godt å spise og drikke, og at alle holder seg friske. Og så skal jeg tenne et ekstra lys første juledag, for lille Johanna til Kibimor, som ikke fikk feire sin første jul sammen med mammaen og pappaen sin. Velsigne dem alle.

God jul alle i desemberklubben, store og små.

Stor juleklem fra meg og lillegutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rekne med å høra ein liten lyd fra deg før du er tilbake i heimen...men må ønska dåke ei riktig GOD JUL tilbake, og du må hilsa alle tanter og onkler og søskenebarn fra oss her nede i sør.. ;) Og bursdagsgaven til HM ligger på rommet til besto...Ein stor flat sak... -han kan sikkert ikke bruke den på en stund, men Annika syns iallefall den er helt topp nå..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Fru Gyldekron!

Tusen takk for omtanken din.. Det varmer noe helt utrolig. Tårene mine triller her jeg sitter. Jeg lurer ofte på om det er bare jeg og samboeren min som husker den lille jule-jenta vår, men nå ser jeg at det faktisk er flere. Så utrolig rørende!!

Og tusen takk for at du tenner lys for henne. Så vakkert.. Du er en person med et stort hjerte!

Det blir en tøff jul! Uten ettåringen vår.. Hun skulle ha vært her nå og krabbet rundt i rasende fart, spist gavepapiret til sin mors store fortvilelse..og vi hadde vært uvitende om livets ufattelige vondskap.. Og bare vært lykkelige med jenta vår her.. jeg savner henne så det gjør vondt. Armene min er så ufattelig tomme. Jeg gråter enda hver eneste dag for lille Johanna vår, men vi har hverandre..og på ufattelig vis så har vi klart oss gjennom året som snart har gått..

Håper dere alle får en fredelig, god Jul. Og ikke minst et Godt Nyttår.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Fru Gyldenkron!!!!

Høres ut som en hektisk og kjempe koselig julefeiring!!!!!

Håpe dåkke får d kjempe fint hjemme på øyo.E jo alltid godt å komme hjem t mamma!!!

Vi reise ut der idag og blir t 2juledag, så eg gleda meg masse!!!!

Ska bare kose oss og spise mye god mat!!!

Ønsker deg og dine en kjempe fin jul og et strålende nyttår!!!!!

Stor juleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå Kibimor, no triller hvertfall mine tårer..

Kan bare ikke forestille meg hvor vondt du må ha d no..

Har ikkje sett nicket ditt før,så visste ikkje at du skulle hatt en desember 1åring no. Men så e o bare eg her inne innimellom..

Ønsker deg en fredelig og fin jul, håper du får d så bra som mulig!!!

Tenker på dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...