Gå til innhold

Dere som venter jenter.. hjelp meg litt.. pleece:-)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da fått konstantert på 2 ul at jeg venter jente ,men noen har vanskelig for å forstå dette.. De sier du har guttemage sikker at det ikke er gutt? Er ganske tynn i utgangspunktet så kan noen fortelle meg hva en guttemage er. Blir gaaal altså.... Her er et bilde, det ligger fler der, hva synes dere dà?, kan dere legge inn deres bilder så jeg kan sammenligne?!

Tusen takk og god jul;-)

http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow/451820/offset/6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke noen bilder å legge inn så du kan sammenlikne, men...Jeg hadde også det mange kaller guttemage. Det vil si at magen liksom ligger kun foran og ikke ut mot sidene. Du beholder på en måtemidjen. Jeg er også ganske tynn og bar mye inn mot ryggen som jordmora sa. Min mor hadde akkurat likens mage som meg. Guttemage eller ei....det ble ei jente...på oss begge :o)

Håper det hjalp litt. Lykke til med magen!

Skrevet

Å så fin mage du hadde. Det kunne se litt ut som guttemage ja.

Typisk guttemage sitter høyt og er rund som en ball. Noen mener at guttemage er at det ikke vises bakfra at du er gravid, og at du ikke legger på deg over baken/hoftene... Men såklart kan man ha alle former på kroppen/magen uansett kjønn. Ville ikke brydd meg så mye om det var jeg deg. Er nok mer sannsynlig at UL har rett enn mageformen :-)

Du fr si at de skal få bevis for kjønn når den kommer ut :-)

Skrevet

Synes magen din er veldig lik sånn jeg hadde sist. Fikk jente! :)

Nå har jeg mye lavere mage, rund som en ball.. Vet ikke hva jeg får da..

Fin mage da!!

Skrevet

Takk for alle svar:-) flippflapp kul side du hadde og ja magen min ligner på din synes jeg;-)...Trur ikke helt på det med mageform ,men blir så irritert, sikkert hormoner å! Men dere har jo hjulpet meg da, så guttemage eller ei så venter man jente:-).. hehe skal vise de som "ikke" tror meg... ikke det at jeg ikke vil ha en gutt da ,men nå er det ei jente så...

Takk igjenn .. GOOOOOD JUUUUL....

Skrevet

Irriterende med alle disse bedreviterne som tror mer på mytene enn på ultralyd.... Merkelige folk...

Skrevet

Selv har jeg fått to gutter tidligere, og har hatt en "guttemage" og en "jentemage". Så "kjerringråd" behøver ikke si noe egentlig om kjønn. Hvid dere har fått vite at det blir en jente, så ville iallefall jeg forholdt meg mer til UL enn til kjerringråd. UL kan selvfølgelig være feil, men i mye færre tilfeller.

Skrevet

VI venter også jente. Var ikke tvil på UL. Ifølge beskrivelsene over her er min mage også en typisk guttemage, men det er en jente der uansett. :)

Skrevet

Ja jeg TROR ikke på kjerringrådene altså ,men får det påpekt hele tia å begynner å bli IRRITERT:-).. Liten tvil på vår UL å siden i var hoss to forskjellige som sa det samme.. virker som det er litt sjalusi derfor synes jeg det er litt trist, for kjønnet spilte null rolle for meg.. Men ble sef kjempegla for ei lita prinsesse.. Skal kose meg med guttemagen min med jente i i JULA;-)

Go jul alle sammen;-D... endelig litt ferie...

Skrevet

please skrives please . ikke pleece. kjeder meg.

Skrevet

Get a life for guds skyld.. vet hvordan det skrives! ingen som sier at jeg må skrive det slik forde..

Skrevet

Jeg hadde guttemage sist gang, men ut kom ei nydelig jente :o)

Skrevet

Jeg og venninna mi hadde akkurat lik mage når vi gikk med våre første. Vi sammenlignet alle veier (like langt på vei også!) Jeg fikk en gutt med hodet først, hun fikk ei jente med rompa først... Artig historie hva? Vi hadde begge såkalte guttemager.

Skrevet

Ja det var gøy det;-) Jeg og en venninde har en mnd mellomrom og har helt lik mage(nesten), hun vet ikke kjønn. Det blir spennende:-). hehe.. men leser om såå mange som ikke tror på UL ,men må nå stole på 2.UL er;-).. Det er jo VELDIG sjeldent de tar feil da.. Men men har de gjort det har jeg guttenavnet klart(tror jeg) og får bytte det lille rosa jeg har:-P...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...