:-) augustibarn Skrevet 21. desember 2006 #1 Del Skrevet 21. desember 2006 Nå er det jul igjen... Noen som vet om en god alkoholfri rødvin? Er det i det hele tatt godt? Tror jeg har noen fordommer der som jeg gjerne vil bli kvitt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #2 Del Skrevet 21. desember 2006 Det er en god hvitvin som heter Ariel. Den har vunnet blindtester tilogmed, kjempegod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #3 Del Skrevet 21. desember 2006 -og den finnes også i rød:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) augustibarn Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 21. desember 2006 Da var den i hus :-) Får se om det er godt til ribbe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granny Weatherwax Skrevet 21. desember 2006 #5 Del Skrevet 21. desember 2006 *urk* De smaker kitt! Både hvit og rød! Nå er ikke jeg noen vinkjenner, men jeg har vært borti de Arielvinene, og for å si det sånn, så holder jeg meg heller til farris! Vet heller ikke om noen gode alkofrie viner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leeah Skrevet 21. desember 2006 #6 Del Skrevet 21. desember 2006 Viss du ikke liker ariel kan du spørre på vinmonopolet.. de har jo et bredt utvalg.. og kan veldig mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 21. desember 2006 #7 Del Skrevet 21. desember 2006 Vi hadde alkoholfri vin i bryllupet vaart (foreldrene mine er totalavhold og det er mange i slekta og) og drakk en vin fra "Sutter Home" som het "Brut" tror jeg. Fikk den paa vinmonopolet. Den var ikke saa vaerst--ville ikke akkurat kalle den vin, men... Ariel har jeg ikke smakt, men har hoert forskjellige meninger om den. Noen liker den, andre gjoer ikke. Tror det viktigste er aa ikke forvente at den skal smake som vin--naar man ser paa det som en helt annen type drikke, smaker de ofte bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå