Gå til innhold

Jada, så kom mensen...

Anbefalte innlegg

Så da var det vel en kjemisk graviditet nok en gang.

Får ikke blodprøveresultatene før i morgen,

men tipper på at de viser veldig lav Hcg...

Hadde nesten vært bedre å få blank negativ, får nå begynner jeg å lure på om livmoren min ikke er som den skal...

1 MA og 2 kjemiske på i alt 3 innsettinger nå.

Går det virkelig an å være så uheldig?

Har forresten ingen menssmerter denne gangen, noe som er veldig rart, da jeg har endometriose, og har skikkelig vonde menstruasjoner.

Kanskje det er akupunkturen som har gjort underverker der?

Ja ja, jeg er SÅ glad for de 8 vi har på frys!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7527253-jada-s%C3%A5-kom-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei så trist Sunniva! Føler sånn med deg nå. Det skulle jo være din tur nå!!

Bra at du har fryseforsøk å se mot nå. Det hjelper vel oppi all skuffelsen. Håper du får lagt dette bak deg så fort så mulig så du får kosa deg i julehøytiden.

Vet du kommer sterkt tilbake over nyttår :)

Stor klem fra

Ikke nå igjen:-( Dette var jo ikke bra. Men det kan jo være litt håp ennå????? Uansett så håper jeg det går bra med deg og at du klarer å kose deg litt i jula. Vi kommer sterkt tilbake over nyttår Sunniva. Da skal du se det klaffer for oss begge.

Stor trøsteklem fra-

Utrolig leit, vennen. Men det kan jo være verdt å vente på hcg prøven i morgen bare for å se om verdien er lav eller ikke... Hvis ikke har du jo 8 flotte egg på frys som bare venter på å komme inni magen på mamma'n sin på nyåret... :o)

Trøsteklem fra

Huff, det var trist å lese. Men vent å se på blodprøve-resultatet. Siden du ikke har smerter denne gangen, ville jeg sett på det slik at ikke alt håp er ute.

Krysser fingre for det!!!

God klem.

Å nei - stakkars deg...! Det kan jo virke som om det er festefasen som er ditt problem, men dette vet klinikkene dessverre alt for lite om. Har du prøvd akupunktur?

Ønsker deg en riktig god jul (hvis det er mulig) og håper du kommer sterkere tilbake med fryseforsøk på nyåret:-)

Klem

Annonse

Jepp, Snøfilla, jeg prøvde akupunktur denne gangen.

Lurer på om det er derfor jeg ikke har noen smerter nå.

Skal ta aku neste gang også, setter min lit til at fryseggene er av toppkvalitet, og at livmoren min blir i storform...

så trist å lese dette her...hadde virklig troa på at du skulle bli skikkli heldig dinne gangen her...bra du har så mange fine frysegg..blir ikke akkurat den jula man hadde håpt på,men bra du snart e igang igjen vertfall...

trøsteklem

Hei kjære vennen min.

Har jo "snakket" med deg før i dag, og du vet hvor trist jeg synes dette

er.. Har liksom ingen ord jeg kan sette ut til verden, for ingen av

de vil nok trøste deg... Jeg er lei meg sammen meg deg!

jeg tenker i allefall på deg, og håper at du snart får en gledelig

overraskelse...

Stor stor klem!!!!

Gjest Bjørnen Collargol

Ikke ta sorgene på forskudd du. Det er jo flere her inne som er levende bevis på at det går an å være gravide og blø... Så lenge du ikke har disse mensensmertene så kan det være et godt tegn. Vent til i morgen og hør hva de har å si om hcg prøven.

Klæm

Vel, jeg tvinger meg selv til å ikke ha noe håp, hvis du skjønner...

Vet at det merkligste har skjedd med andre her inne, men tror vel ikke innerst inne at sånne mirakler kan skje med meg...

Èn ting er sikkert, og det er at kroppen min gjør alt den kan for å forvirre meg nå. Ingen menssmerter, og jeg blør lite.

Ringer selvsagt for å høre Hcg-nivå i morra, men tipper på at det er veldig lavt. Uansett greit å høre om det har vært noe.

Klem-

Annonse

uff det var trist sunniva78

skjønner godt at du blir forvirret og ikke skjønner noe..

det at du blør lite og har lite smerter er jo egentlig et godt tegn,mange ivf jenter blør litt i begynnelse,men som du sier det er greit og være realist så slipper man og bli for skuffa hvis det er en kjemisk graviditet..

håper og krysser fingrene for deg og at blødningen slutter.

klem

Ånei, nå synes jeg synd på deg. Livet er ikke rettferdig alltid, det er noe alle oss her inne er smertelig klar over. Jeg håper du klarer å tenke framover nå, og at du får kost deg litt i jula. Skal du hjem til byen??

Du kan bli gravid, Sunniva. Du har vært det før, og kan bli det igjen. Du har 8 bebbiser på frys. Neste gang SKAL det gå!

JEg feller noen tårer for deg nå.

P.S. Hvorfor har de ikke fjernet endo'n? Det var det første de gjorde på meg... før vi fikk søke, t.o.m.

Ha en God Jul, Sunniva. Jeg bli offline nå, men tenker på deg og alle andre her inne hele tiden.

Varme klemmer og tanker til dere.

Takk for gode ord Åleby:-)

Jo, jeg skal hjem til jul, drar lille julaften, i ny bil...

Det blir litt stas:-)

Angående endoen, så ble den fjernet ved lap, men de klarte ikke å fjerne alt. Egglederne mine er enda trange pga endo.

Og det kommer jo tilbake ettersom man har mens, så...

Takk for alle gode tanker, kos deg skikkelig med magen!!!

God jul fra meg:-)

Uff...dette var leit Sunniva...:( Håper det går bra med deg!!

Jammen bra du har så mange egg på frys!! :) Har selv 2 egg på frys og har planlagt nytt forsøk i januar. Så 2007 blir nok et bra år!!! Det SKAL bli et bra år!! :D

Ønsker deg en fin julehøytid! Håper du klarer å kose deg i julen likevel. Snart e dette året over og et nytt år med mange nye muligheter kommer!! :)

Mange juleklemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...