Gå til innhold

Nervøs=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på 6-ukers kontroll idag, og er skikkelig nervøs...!

føler meg ikke klar for og få noe inn "der" enda.. er livredd for der jeg har sydd skal rakne.. OÆÆH!

hvordan gjør dem denne kontrollen? VIL IKKE..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vanlig gu samtidig som de kansje tar celleprøve.. hvis du har sydd mye så vil de også stikke en finger opp i rompa for å sjekke muskelen der.

er ikke fare for at stingene skal gå opp...har helt sikkert grodd til nå.

lykke til

Skrevet

De gjør ikke gu lenger om det ikke er grunn til det. Så om alt fungerer som det skal og du ikke har noen plager er vil du mest sannsynlig slippe gu.

Skrevet

Bare slapp av; det var ikke ubehagelig! Etter en fødsel blir en gynekologisk undersøkelse bare en bagatell... Jeg ble også sydd, og samleie har vært litt vondt, men det var ikke gu. Stol på at legen vet hva h*n gjør. Lykke til! Det går så fint så...

Skrevet

bare slapp av...jeg grudde meg også veldig men det gikk kjempefint.ikke vondt i det heletatt..

det kommer til å gå kjempefint.. lykke til

Skrevet

Med førstemann måtte jeg sy en del, og dem tok ikke gu på meg... Gikk så fint så =)

Vet det er skummelt, jeg trodde også jeg skulle rakne i vinkler bare jeg tenkte på det, men du gjør ikke det da :)

Skrevet

oæh..=/ stikker dem seriøst fingeren i rumpen? *stikke av*

JM gjorde det på meg når jeg var sydd ferdig etter fødselen! vil ikke det en gang til=(

F**** dritt altså.. tror jeg skal hoppe over denne timen min, den er hoss fastlegen min...

Skrevet

skjønner deg kjempegodt! Hadde det sånn selv, men ingen ting rakner:) Jeg synes det er litt ubehagelg, men ikke noe mer enn vanlig. Tenk på det på den måten at da får du vite at alt er i orden, og at det derfor ikke er noe å uroe seg for!

Skrevet

INGEN FARE.. man gjør ikke gu dersom pas ikke har plager i underlivet.. selv om sydd/ikke sydd.. fortell nå legen din at du er nervøs..det hjelper på om du må ta gu.

klem fra nybakt mamma som er lege selv

Skrevet

Takker så mye for svar!

har vert hoss legen nå, jeg var enda sår innvendig(sydd der og) så han måtte slutte guen for jeg fikk så vondt, så jeg skal komme tilbake i slutten av januar!

han mente det var normalt om ikke alt hadde gått seg ordentlig til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...