Gå til innhold

Da har jeg fått

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legetime!:) Skal å sjekke om denne lille blødningen min har hatt noe å gjøre med min lille.. Noen som vet hva de gjør på akkurat slike kontroller? Har ikke ultralydutstyr på dette legesenteret som jeg vet om men kan være jeg tar helt feil:P Sjekker de etter hjertelyd og slikt om de har det? Eller blir jeg sendt til Sykehuset for sjekk? Huff.. Usikker jeg nå. Men fikk så gode råd her igår da jeg skrev inn at jeg tenkte jeg skulle prøve igjen!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

13+5 idag men den lille blødningen begynte igår.. Nå er det bare slik at jeg ser det på papiret når jeg tørker meg..

Skrevet

Jeg har vært inne til undersøkelse for blødninger noen ganger.. Ene gangen i uke 6, da fikk jeg GU for å se om det var noen abort på gang.

Andre gangen så høre legen bare etter hjertelyden.. Å så lenge den var fin og blødningen hadde stoppa, så gjorde dem ikke noe mer..

Å når jeg var kommet til uke 24, så ringte jeg til føden når jeg fikk en blødning, å da fikk jeg GU, og en UL...

Så vet ikke om det kommer an på hvor langt på vei du er som bestemmer det, eller om det er andre ting som spiller inn...

Men det går nok bra! Ønsker deg masse lykke til=)

Skrevet

Du blir nok først undersøkt litt av legen. Så kan det hende du blir sendt til sykehuset for ultralydundersøkelse.

Kan være vanskelig å finne hjertelyden så tidlig med en doppler og slikt, så da vil jeg tro ultralyd er det beste for å sjekke hvordan det står til.

Lykke til!

Skrevet

Da reiser jeg på UltraLyd imorgen:) Veldig forståelsesfull lege jeg har:)

Skrevet

Lykke til:) Håper nurket slår kolbøtte for deg:) (les salto)

Skrevet

Ja det hadde sannelig vært kos:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...