Gå til innhold

Vi som skal på overtidskontroll i morgen...

Anbefalte innlegg

Hvis dere IKKE blir satt igang i morgen, vil dere da bli strippet???

Lurer veldig på det......... vil jo selvfølgelig helst settes i gang og antagligvis føde før 24 des. Men hvis de ikke setter meg i gang og jeg blir strippet er jo sjansen kanskje større for å føde julaften....

Det spiller jo egentlig ingen rolle men.......

Og hvorfor skulle jeg sette igang av meg selv nå..... når jeg ikke gjorde det etter forige runde.

Mye tanker!

Pynta juletreet i går da!

Fortsetter under...

Har ikke blitt sjekka modning på tidligere og heller ikke strippet, jordmora der jeg går tar ikke GU....

Så aner ikke hvordan det ligger an...

Hadde håpa det skjedde noe idag, så man slapp unna hele kontrollen i morgen...Men det ser jammen dårlig ut!

Skal på Ullevål på kontroll imorgen, og jordmora advarte mot at de er trege å sette igang der...Er 13 daga på overtid imorgen, og når helligdagene er over er det 27.des og da er jeg 18 dager på overtid...

Kommer til å være temmelig sur og depressiv på julaften dersom det ikke har skjedd noe til da, ja...

Men spennende blir det å høre hva de sier. Regner med de sjekker modenhet, tar Ul, og CTG. Vil jo egentlig at denne kroppen skal sette igang av seg selv også...

Men, men tiden får vise! Masse lykke til:-)

Jeg har nå begynt å tenke på om det er bedre å bare gå til rom jula... Jeg har jo lyst til å få babyen min nå, men tenk om den blir født julaften... Kjedelig dag å ha bursdag tenker jeg... Mannen min sier at jeg må slutte å tenke så masse på det. Den kommer når den kommer, men jeg klarer ikke la være....:-((

Har egentlig ikke lyst til å bli satt i gang. Husker med skrekk og gru på den forferdelige fødselen jeg hadde da jeg ble satt i gang, mot den andre gangen da alt starta selv. Men...... som du ser, jeg er veldig usikker. Men sier de at babyen ligger med hodet feil vei, og at den er større enn gjennomsnitt, da ber jeg på mine knær om igangsettelse....

Jeg har ikke peiling på om jeg er moden, men kommer til å takke ja til stripping. Hvis du får det en gang til, så setter nok kroppen igang selv...

Jeg tror at jo mer vi tenker på dette jo værre blir det på en måte...

Blir det bursdag på julaften så blir det det!!! Men........ hehe.... vi fikser det også!! :-)

Da har vi tenkt å ha bursdagsfrokost og heller feire med familie i romjula og barn i beg. av januar.

jeg fikk vite i dag at jeg muligens ikke blir satt i gang i morgen allikevel..

skal i allefall inn på sjekk.

så jeg er i virkelig i dårlig humør akkurat nå.

jordmor gav meg jo inntrykk av at jeg ville bli satt i gang under siste kontroll.

men jeg har fått tid i morgen klokken 13, så sjansen for å bli satt i gang er jo ganske liten.... :(

men jeg ble forklart at jeg blir sjekket.... med elektroder og åpning.

jaja....

de sa ikke noe om stripping.

Annonse

jordmor ga meg et telefon nummer som jeg skulle ringe til å bestille tid til når jeg var 41+4.

på sykehuset sa at jeg ville bli sjekket,

å de ville kunn sette meg i gang,hvis jeg eller barnet var i fare.

ellers så måtte jeg bare smøre meg med tålmodighet.

jeg har vel bare misforstått noe..

selv om jeg spurte jordmor om det var "tid til igangsettelse" jeg skule bestille.

jeg er bare så fustert og trist for tiden.

syns at mine mange uregelmessige maserier er vonde.,så jeg små spiser panodiler,bare sånn at jeg kan komme igjennom dagen og natten.

å jeg gruer meg noe sinnsykt til fødselen.

for maseriene har jo minnet meg om det SMERTE HELVETE jeg skal igjennom.

sist gang gikk jo alt så fint.

vannet mitt gikk og 9 timer etter på var jenta mi ute...

denne gangen trekker alt ut :(

åååååå, så kjedelig! Men alt håp er jo ikke ute da!!! Tårene sitter sikkert ganske løst hos deg også så du kan jo kanskje slippe noen ut??

Jeg lurer på om jeg ikke vil settes i gang alikvel jeg....... kanskje jeg bare skal vente til romjula..... men da kommer jeg vel i gang av meg selv på lørdag.........

Jeg skal på kontroll i morgen, men har blød idag, og sitti på do hele formiddagen.

Pynta juletreet i går, og HÅPER jeg slipper julaften på sykehus.

siden jeg er tredjegangs får jeg dra hjem 6 timer etter fødsel hvis alt er bra. Vil jo gjeren ha jul med de to andre barne mine jo :)

Men begge de to forrige hadde gulsott da de kom, så da blir det jo solbehandling en stund først.

Sykt d der med igangsetting.

Var på kontroll på sykehuset dagen før terminen, da tok de kun ctk og sjekket om det var modent, for var det det kunne de stripe. Desverre lite d!

Skal på kontroll på sykehuset igjen i morgen - babyen min er stor min + 32% men de var store de andre to også da (J.F. 2000 51 cm 4430. G. F 2003 54 cm 4950) Hadde jo forholdsvise greie og raske fødsler her da, menmen. Vi får se hva som skjer, begynner å gå litt lei, så jeg skjønner dere som er langt over at dere er frustrerte nå.

Vi får vel bare krysse fingre og tær og ønske hverandre lykke til uansett hvor mange dager vi er + eller -.

Men uansett er det veldig synd at sykehusene praktiserer dette med igangsetting og KS helt forskjellig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...