Gjest Skrevet 21. desember 2006 #1 Del Skrevet 21. desember 2006 legen fant 2, men bare hjerte på den ene. skal tilbake 28 des. for å sjekke en gang til. noen som har opplevd dette og at begge lever likevell? de har jo vokst begge 2...er bare i min 7 uke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinny Skrevet 21. desember 2006 #2 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg kan ikke svare deg, men du kan spørre inne på tvilling siden eller på assistert befruktning. Der er det sikkert noen som kan svare deg. Krysser fingrene for at dette går bra. God Jul, fra en med to i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjentene;) Skrevet 21. desember 2006 #3 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har 2 i magen.. har ingen erfaring med akkurat det der.. men når jeg var på ul så så de 2 hjerteslag. da var jeg bare 5 uker på vei.. men kan jo hende den andre henger litt etter i utviklingen?... hum... sa du hvor langt du var på vei på ul? husker ikke hva det sto =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjentene;) Skrevet 21. desember 2006 #4 Del Skrevet 21. desember 2006 hum.. ikke sikker jeg altså. men vil kanskje tro at det burde være 2 hjerteslag så langt på vei... kan være sånn wanishing twin... hvor den ene blir borte veldig tidlig... men du får vel svar på neste ul.. så spennende da.. men uansett så har du jo en liten spire.. gratulerer med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå