jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #26 Skrevet 21. desember 2006 Hei hei.... huff da, det hørtes ikke noe artig ut, da er det godt å være ferdig snart,gleder meg veldig til å komme i normale former igjen. og ikke minst å begynne å spille fotball igjen........
åsså jeg da :=) Skrevet 21. desember 2006 #27 Skrevet 21. desember 2006 spille fotball??? så ambisiøs er ikke jeg:) er faktisk såre fornøyd hvis jeg får sove på magen igjen jeg!!! *ler* eller plukke opp noe fra gulvet.... bare å snike i køen! han her tror jeg har kommet for å bli;)
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #28 Skrevet 21. desember 2006 Ser ut som hu har lyst til å bli her inne hun oxo, skjer ikke så mye her att det gjør noe hehe
åsså jeg da :=) Skrevet 21. desember 2006 #29 Skrevet 21. desember 2006 er kanskje like greit;) nei, nå må jeg få rævva opp og få gjort no!!!!! blikke jul av å ligge her!! ha en kjempedag!!!
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #30 Skrevet 21. desember 2006 Skulle kansje jeg gjort oxo................ En kjempefin dag til deg oxo!!!
fikk prins 11.01.07 Skrevet 21. desember 2006 #31 Skrevet 21. desember 2006 hei hei..jeg er innom her sikkert hver dag..men ikke lenge av gangen..tittet liksom bare innom og ser hva folk skriver om...føler også at jeg har fått lite respons her når jeg lurer på ting..men men..et par ganger har jeg faktisk fått 80 svar og sånn..men det er jo da veldig sjeldent og som regel nårjeg spør om terminer og liknende... stå på du..er ikke lenge til termin nå..dette går unna altså...jula er her også...koselig da...=0)
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #32 Skrevet 21. desember 2006 Er litt kjipt liksom, føler liksom att man ikke er helt velkommen til tider...men men.....har fått mange svar i dag da, så hjelper å klage litt.... hehe ja nå er det ikke lenge igjen, håper bare jeg ikke må gå i to uker til, hadde åpning.. ca1cm i går og teiningsblødninger, så får bare vente i spenning............ vill ha ut prinsessa vår nå.......... hihi
SpongeBob Skrevet 21. desember 2006 #33 Skrevet 21. desember 2006 Ja, i dag er du jo virkelig 3. trimesters dronning! Hyggelig:)
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #34 Skrevet 21. desember 2006 He he........... juhu............. he he kødder ikke med meg ass........... hehe
fikk prins 11.01.07 Skrevet 21. desember 2006 #35 Skrevet 21. desember 2006 ser ut til at svarene ruller inn her for deg idag da...hihi..artig det da...du er sååå masse velkommen her som alle andre er...er koselig at vi har mulighet til å snakke med så mange som er i samme situasjon som oss/vi er------------------------------ jeg er veldig glad for at denne siden finnes...har slått i hjel noen spørsmål her kan jeg vel trygt si... =0)
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #36 Skrevet 21. desember 2006 ja, er jo veldig koselig å være her inne når man har noen å slå i hjel litt tid sammen med,og ikke minst dele utholdmodigheten med hehe.... er her inne hver dag jeg oxo, men faktisk en av de førse gangene noen har svart meg.....
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #37 Skrevet 21. desember 2006 Har merket det selv, veldig opp og ned hva folk svarer på her ;o( Gi ikke opp ;o)) En varm klem sendes....
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #38 Skrevet 21. desember 2006 Gir aldri opp, den som gir seg har tapt........... En varm klem til deg også...............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå