jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Har prøvd nå i mange mnd å legge inn innlegg her, men aldri noen som gidder å svare meg.......... Ikke spess koselig syntes jeg..........
SpongeBob Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 "If at first you don't succeed, try and try again":)
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2006 Tro meg, ar røvd mange ganger, men vil jo ikke mase på folk heller.... Men prøver å svare på andres annlegg og være hyggelig, men nei da, kan sitte her å skrive med meg selv jeg..........
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Hva slags innlegg har du skrevet før da? Jeg pleier ikke å få sånn masse respons hele tiden jeg heller,men tar det ikke så tungt. Pleier å legge inn innlegg på natta,og da sover vel ganske mange regner jeg med
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 21. desember 2006 ja, koselig hihi....... Jeg har termin 4.januar! Du da? hvor er du fra? Klem
SpongeBob Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Jeg har termin 25.1 og bruker litt for mye tid her inne...
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2006 Litt om ting jeg lurer på ig litt om tanker å sånn som de fleste pleier! Forventer ikke att folk skal stå klar for å svare meg altså, men koselig å få svar noen ganger liksom.................
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 21. desember 2006 oki. hehe, ja da er vi to. Men hva skal man gjøre da,når man sitter her som en strandet hvalross og ikke kommer noen plas, da er det her bra tidsfordriv......
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 21. desember 2006 #10 Skrevet 21. desember 2006 hehe,joda,det er forsåvidt forståelig. Jeg tenker aldri på hvem jeg svarer å ikke jeg,men om det er noe jeg KAN svare på så gjøre jeg som regel det. Bruker også litt for mye tid her inne---
SpongeBob Skrevet 21. desember 2006 #11 Skrevet 21. desember 2006 Klart det er hyggelig å få svar! Selv bruker jeg mest tid inne på Twilight-trådene, der er det stort sett noen som kan le av meg når jeg kommer me de dumme hormontankene mine... Anbefales!
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 21. desember 2006 oki............. er ikke så veldig inn i det her jeg. så pleier å gå in her og kikker.............
SpongeBob Skrevet 21. desember 2006 #13 Skrevet 21. desember 2006 Har ikke lagt merke til nicket ditt før, men jeg gjør som PetuniA og pleier å svare/dytte de jeg kan. Er desverre ikke noe orakel:)
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 21. desember 2006 hehe........... var ikke ment som noe refs til noen det her assa..... for all del........... men føles nesten som å sitte åskrive julekort til seg selv liksom hehe
SpongeBob Skrevet 21. desember 2006 #15 Skrevet 21. desember 2006 Vel, hvorfor ikke - så får du pent kort fra noen du er glad i liksom? Nei, nå må jeg logge av litt - ha en fortsatt bra dag!
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 21. desember 2006 hehe............. ok...... ha en fin dag........
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 21. desember 2006 #17 Skrevet 21. desember 2006 Hei! Jeg føler det litt som deg av og til, men fortsetter å skrive nye innlegg ) Har forresten termin 18. januar og har vært sykemeldt lenge, så kjeder meg veldig på dagtid... Har du forresten vært inne på januar-siden? Synes ofte det er hyggeligere og man får oftere svar der )
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 21. desember 2006 hei... Ja har vært der inne oxo, men ikke så mye svar å f der heller... men men......... koselig att du svarte da......... klem..........
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 21. desember 2006 #19 Skrevet 21. desember 2006 Føler noen ganger at det kun er de med populære nick som får mange svar, men men... Dytter gjerne innleggene mine litt opp,jeg, for på f.eks. skravlesiden forsvinner innleggene så kjapt nedover. Jeg prøver forresten også å være flink til å svare på innlegg med få eller ingen svar, for vet hvordan det føles å ikke få svar på spørsmål. klem,
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #20 Skrevet 21. desember 2006 ja,er sant det, er de samme som har innlegg og som får masse svar hele tiden, mens jeg da, som ikke kjenner noen her, sitter her viggo venneløs liksom hihi...... Når har du termin? gammel og fra? klem
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 21. desember 2006 #21 Skrevet 21. desember 2006 Jeg er fra Oslo, er 30 år gammel, har en sønn på 16 (snart 17) mnd fra før og har termin den 18. januar. I følge flere ul'er venter vi en jente denne gangen, så jeg har t.o.m. strikket en liten kjole til babyen - så nå bør det virkelig være en jente hehe. Var til ul på mandag, for er med på Stork-prosjektet på Riksen, og da ble babyen estimert til 2700 gram. Førstemann veide kun 2965 gram da han ble født en uke før termin (ble satt igang pga svangerskapsforgiftning), så legen tror kanskje terminen min er satt feil - og det er jeg enig i. Mener bestemt at terminen burde være ca en uke før... Håper bare at babyen holder seg i magen til 2007, spesielt nå som vi har fått nye barnehageopptaks-regler i Oslo...
åsså jeg da :=) Skrevet 21. desember 2006 #22 Skrevet 21. desember 2006 Føler meg litt truffet, for er ikke så flink til å svare alltid har termin 30 des og vært sjukemeldt pga kynnere, hovne hender og betennelse i skuldre og albueledd:) MORO!! så har vel stort sett tilbrakt masse tid liggende sidelengs på sofaen...... er inne og leser hver dag, leser mer eller mindre alle innlegg tror jeg:) men klarer ikke å svare så masse, det kommer litt an på formen men men;) snart ferdi nå! tjohei!!! håper du ikke føler deg så viggo venneløs mer nå hjelper å si fra vettu;) nå kjenner du iallefall ett par her inne!! stor førjulsklem
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #23 Skrevet 21. desember 2006 hei hei......... he he......... Kjenner igjen de fleste av de plagene der ja..... har aldri hatt så mange venner noen gang hihi.. Ja håper for all del att jeg snart er ferdig nå, er to uker i dag til termin, men fikk konsantert åpning i går,så ikke godt å si........ Er din tur først da.... Stor klem til deg også......
samboer87 Skrevet 21. desember 2006 #24 Skrevet 21. desember 2006 Hei:) snart ferdig jeg og nå skal bli deilig! har termin 23 jan...gleder meg til å bli litt normal igjen..har slitt mye på slutten av svangerskapet..har hatt bekkenløsning siden uke 17 og er nå så dårlig at jeg må gå med krykker!!kjipt...blir bare liggende her og får ikke gjort noe liksom..
jeg er lykkelig Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #25 Skrevet 21. desember 2006 Ok, jeg er 25 år, og fra Larvik, vi venter vårt første barn som vist nok oxo skal være jente, så hvis det kommer en med tut blir han veldig femenin hehe Får håpe hun ikke kommer mit under ribba da,hyggelig å få feire jul hjemme, og spes. for deg som har ett barn fra før.... jeg vil føde nåååååååååååååå hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå