Yara Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Når på dagen klør barna deres mest i gommene? Hele tiden eller i perioder? Jenta mi klør i perioder og verst er det på kvelden når hun legger seg. Er litt usikker på om det er tenner, men jeg tror det for hun glefser over hendene sine og våre og tygger samtidig som det virker som om det er ubehagelig for henne. Skal kjøpe dentinox i dag tenkte jeg.
Yara Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. desember 2006 Opp opp:) Vil gjerne høre noen erfaringer før jeg snart må stikke.
2prinsesserogbim Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 mi klør mest på ettermiddag og kveld faktisk.. har aldri egentli tenkt øve da, men ho gjer faktisk da..
monztah Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Ja, jenta vår klødde mest når hun skulle sove (og om kvelden). Var VELDIG slitsomt for oss alle...kanskje mest for henne da ;-). Dentinox hjalp kanskje litt her, og jeg ga også paracet stikkpiller da det var som verst (rett før tanna kom opp) for at hun skulle få sove. En trøst kan være at det virker som om det er verst med første tanna. Nå er andre på vei opp rett ved siden av, og det plager henne ikke nevnverdig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå