venter x3 Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Han er egentlig redd for de fleste på faren sin side. Når vi er med mine foreldre og søsken er han i storform, og liker seg kjempegodt. Men med svigers er det mye suring.. Hvorfor?? Andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Jepp, sånn har vi det også. Stort sett menn med skjegg, da er han livredd! Ikke spesielt glad i mormoren sin heller, men..hun har riktignok ikke skjegg, da..he he. slitsomt og litt trist for de som de er redde for, men en trøst er jo at det går over etterhvert = ) Hos oss er det omvendt forresten, han elsker svigerfamilien, men mormor og morfar er han ikke spes begeistret for.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Når min sønn var 14mnd var han redd alle.Han har komt seg veldig, nå er han 19 mnd, men han er redd vist noen fremmede kommer bort og sier hei da hyler han og løper til oss. hehe enkelte barn er skeptisk og andre sjenert. de er no så herlig uannsett:)
Kosemaisen :-) Skrevet 21. desember 2006 #4 Skrevet 21. desember 2006 Sønnen vår er livredd min mann`s bror og han samboer.De har forgudet lillegutt siden før han ble født,og det er sjikkelig trist at han hylskriker hver gang han ser dem. Har ingen forklaring på hvorfor han er sånn... Men håper det går over.Han er nå 12,5 mnd og har vært sånn siden han var ca 3 mnd gammel... Var dessverre ikke så mye til svar,men det er iallefall ikke bare deres sønn som er livredd nær familie:-)
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 21. desember 2006 #5 Skrevet 21. desember 2006 Sønnen min er livredd onkelen sin. (min søsters mann). Har vært det siden han ble født, mye bedre nå, men alikvel for skeptisk til å ville sitte på fanget feks. Han er 20 mnd. Tidligere hylte han bare hvis onkelen så på han, men heldigvis er det bedre nå. Tror onkelen tar det litt tungt, men det går vel over en gang!
Drangelina Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Lillegull er 12 mnd og er også livredd sin farfar.Det har sin helt naturlige forklaring siden farfar er ganske voldsom av seg. han røsker lillegull opp av gulvet uten forvarsel " kom her og sitt på farfar sitt fang, gut!!" Lillegull hyler og blir skremt. Skal han hjelpe han å spise, så kjefterhan for at det blir mye gris. halloooo! gutten er 12 mnd. Han eier ikke finmototrikk. I tillegg har han sååå lyst til å passe Gull, men det kommer jo seff ikke på tale!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå