Gå til innhold

Åpning.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jormor i går, og da sjekket hun meg for om jeg hadde noen åpning, hun sa hun kunne få inn godt over en finger og att jeg har teiningsblødninger.....

Kan jeg gå lenge til da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på, er det første du venter? Da kan vel første åpningsfasen ta opptil noen uker, du regnes vel ikke som i aktiv fødsel før åpningen er 3 cm. Sa ikke JM noe om det?

Kan jo skje noe når som helst, høres det ut, men jeg har aldri hørt noen "makstid".

Skrevet

hun sa ikke noe om hvor lang tid det kan ta, det er vårt første barn, men ikke første fødsel, har hatt ett cervicalt sv angerskap, så har hatt åpnigsfasen før, hmmmm litt forvirrende kansje men.....

Skrevet

Ja, beklager, men det skjønte jeg ikke mye av. Men hvs du har hatt åpningsfasen før bør det vel gå forholdsvis raskt nå? Termin er jo heller ikke langt unna for deg. Spennende!

Skrevet

barnet var fire mnd. men lå i åpningen til livmorhalsen, så det kunne ikke bli der inne, måtte få cellegift,og gå i fødsel.....

Skrevet

Å, fy for en opplevelse! Ikke rart om man er litt satt ut av den. Må være godt å ha kommet helt til termin denne gangen? Nå gjenstår det å se om det blir 2006- eller 2007-barn på deg, da:)

Skrevet

ja.var ikke akk drømme situasjon, når du da har mistet 4 ganger før det, føles det rimelig håpløst,men jaggu satt hu ikke denne gangen....

ja,kunne vell tenke meg å spise ribba hjemme hehe så alt utenom 24 er ok...... hehe

Skrevet

Har en liten nevø som er født 23., han er veldig fornøyd med bursdagen sin:) Så koselig at dere endelig får et etterlengtet barn, da, for en juelgave (selv om h*n kommer litt upresist:))

Skrevet

ja,kan tro vi gleder oss sambo er helt på tur om dagen, til morgen i dag dro han to timer senere på jobb,måtte se att jeg hadde det bra når jeg våkna, så der lå han da i to timer å kikka på meg he he........ vakker da...

Skrevet

*snufs* ikke si sånt til hormonelle gravide da!

Skrevet

Jeg gikk i fødsel samme dag som jordmor kunne konstantere at jeg var åpen for 1.finger:) 1.fødsel.

Skrevet

ok........

Vil så veldig gå i fødsel. he he......... hadde veldig mensmurringer i går eter hu hadde vårt å sjekka, men i dag har jeg bare vondt i ryggen, har ikke lyst til å vente i to uker til liksom..........

Skrevet

spennende for deg da:)

Jeg fikk kynnere som ble regelmessige samme dagen som jordmor var å kjente.. Men må si at jeg i dagene før hadde en del kynnere og kvelden før hadde jeg litt blod i utfloden.. Og etter da "hadde" vi oss:) (jeg og mannen min da,he,he.. Veldig lite romantisk..men trur det hjalp på)

Så hvis du har tilgang på mannen din nå og siden du har litt åpning.. Så kan det hende det hjelper på situasjon:)

Lykke til i allefall!!

Skrevet

hehe..........har ikke tilgang akk nå for øyeblikket, en etter fire. hehe........ men stakars han får helt hetta når jeg nevner det, kan ikke voldta han heller liksom, eller er det lov nå hmmmmmmmmmm hehe

Takk.Lykketil til deg oxo........

Skrevet

så spennende da! håper min også holder seg inne til etter jul:P

Skrevet

Jeg gikk med 2cm åpning i over 2 uker uten at noe hendte, men tegningsblødning fikk jeg samme dag som fødselen startet.

Men alt kan skje, alle er jo forskjellige

Skrevet

hmmmmmm.....

Jeg vil ikke vente i to uker........... he he akk som jeg har noe valg liksom...... men når jordmor sjekket i går sa hun att jeg hadde tegningsblødninger...

Skrevet

så spennende da, kan virkelig hende at du får før termin du da...har hørt om flere som hadde tegningsblødning samme dag som fødselen startet...

jeg håper jeg slipper å få på julaften jeg også...alt annet enn det er greit liksom..men når sant skal sies fikk jeg førstemann på termindagen så jeg må nok smøre meg med tålmodighet til da tenker jeg denne gangen også...

skal på kontroll imorgen og er spent på om det er noen forandringer..magen min har synket veldig langt ned nå...pluss at fysioterapeuten min mente at muligens hodet hadde festet seg iogmed at bekkenet har stabilisert seg relativt bra,,,

vel vel....tiden viser....

=0)

Skrevet

Kjempe spennende,men skal ikke snakke så høyt om det, for da går jeg vell to uker over he he........

Men de fleste sier att det ikke kan gå så lenge når jeg har fått tenning og åpning,så vi får bare hoppe og sprette og vaske og styre jada.....

spennende da,håper att hode er godt festet da!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...