Tigermor. Skrevet 21. desember 2006 #1 Skrevet 21. desember 2006 Samboeren min sa tidligere i høst at han ønsket seg enda et barn, men etter noen uker ombestemte han seg og ville vente enda et år el noe sånt. (mannfolk!!) Pga diverse grunner sluttet jeg med ppillene 19nov, og ga min kjære klar beskjed om at nå var prevansjon hans ansvar. Tr kom 22nov og varte til 26nov, 2dager senere hadde vi samleie og min kjære hadde helt glemt at jeg ikke lenger brukte ppiller (jeg trodde kanskje at han hadde ombestemt seg igjenn da han kom inni meg). Etter dette har vi brukt kondom, siden han igjen påstår at han ikke vil ha flere barn nå. Den 15des kom det 2klumper med seigt slim i trusa, og jeg tenkte at dette måtte være det beryktede el-slimet som så mange snakker om, og ble egentlig ganske glad da det betyr at jeg iallefall ikke er gravid. Men fra17-19des har jeg vært skikkelig øm i livmora og livmortappen. Har jort vondt når jeg har klemt på magen min. I går, den 20des, hadde jeg skikkelie stikkninger i livmora. I morgest våknet jeg med ømme pupper, selve brystet virker normalt, men brystvortene og området rundt gjør vondt. Har kjent etter livmortappen men den ligger så langt opp at jeg nesten ikke når tak i den. Blir litt forvirra av disse signalene som kroppen gir, og jeg burde vel ta en test for å bekrefte eller utelukke en evt graviditet, men jeg vil vente til over jul. Vil ikke "ødelegge" høytiden for gubben visst testen skulle vise seg å være positiv. Men hva mener dere....Er det mulig at jeg kan være gravid eller har jeg en veldig livlig fantasi som løper løpsk med meg?? Håper på svar =)
eva luna Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Hvis du skulle ha blitt gravid av det ene samleiet, så betyr jo det at du hadde eggløsning bare et par dager etter mensen, hvilket ikke er så veldig sannsynlig, men fullt mulig. I såfall vil en graviditetstest være knall positiv no, hvis du er gravid. Anbefaler deg å ta en test, så slipper du å gruble og lure resten av julen. Kanskje gubben blir glad allikevel...
eva luna Skrevet 21. desember 2006 #3 Skrevet 21. desember 2006 Og de symptomene du snakker om, kan også være symptomer på eggløsning, særlig siden du fikk el-slim noen dager før stikkningene.
Tigermor. Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2006 Ja jeg vet at sannsynligheten er liten ,men jeg har blitt gravid 2ganger tidligere mens jeg har brukt ppiller.....den ene mistet jeg og den andre leker på rommet sitt nå. Blir litt forvirra av denne kroppen min....ikke lett å være kvinne =(
Tigermor. Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. desember 2006 Ja jeg håper at symptomene er i forbindelse med eggløsning! Men det er jo flere år siden jeg ikke brukte ppiller sist at jeg ikke husker hvordan kroppen min bruker å oppføre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå