Gå til innhold

Hvor lenge pleier dere å være ute på fest med ungen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen vår pleier å være litt vanskelig å legge om natten. Hun har en tendens til å våkne å klage ett par ganger i løpet av 1-1,5 time før hun virkelig sover godt natta gjennom. Normalt er leggetid kl.20-2030.

Vi skal på en fest til noen venner som også har barn i morgen, men jeg vet ikke hvordan det skal bli. Mannen min vil vi skal prøve å legge henne der og ta det som det kommer. Men jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet jeg bare blir stresset av å måtte løpe inn å ut for å sjekke henne.

Hva syns dere? Føler jeg ødelegger så mye for mannen min fordi vi aldri drar noe sted sent lenger...

Skrevet

Hehe, du ødelegger da ingenting. Sånt endrer seg når man får barn, for alle uansett. Du kjenner deg og barnet ditt best. Tror du ikke at hun får sove der og du ikke får det hyggelig har du sannsynligvis rett. Du kan jo prøve, hvis mannen ikke protesterer om dere må ombestemme dere og gå tidlig?

Skrevet

Du skal selvfølgelig gå akkurat når du føler at du vil hjem ! Jeg gikk hjem kl 2, men kun fordi jeg visste at tulla sov og hadde det bra (etter litt meldinger sendt hehe). Personlig klarte jeg ikke nyte å være ute, jeg bare tenkte på snuppa og ble hverken brisen eller noe, enda jeg pleier å bli det av den mengden jeg drakk, ikke for at det var mye, men kroppen ville bare ikke den kvelden. Siden har jeg holdt meg hjemme, føler ikke for det. Får bare dårlig samvittighet, noe jeg synes er innmari dumt ! Sånn bør det jo ikke være ! Lykke til da :)

Skrevet

Her i huset har vi det slik at vi kan gå ut, men da kommer vi hjem senest kl.1! Og drikker oss ikke fulle, så lenge barna er små.. da går det også an å avslutte festen og komme seg hjem hvis de ikke roer seg hjemme..

Skrevet

Kan da ikke mannen få dra ut alene en gang da? Jeg lar gubben gå ut så mye han vil!

Skrevet

Det hender jo at slike ting går bedre enn man tror. Du kan jo prøve, og så dra hjem hvis det blir krøll? Da slipper du å stresse så fælt neste gang hvis det skulle gå fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...